Hospodársky denník
USD48,679 Sk
EUR43,597 Sk
CHF28,75 Sk
CZK1,247 Sk
  Piatok  8.Decembra 2000

Virtuálna novinka

Rozmach elektronického obchodu prostredníctvom využívania internetovskej siete je značný. S myšlienkou jeho flexibilnejšieho využívania vstúpila na slovenský trh platobných kariet novinka vo forme virtuálnej kreditnej karty. Tatra banka, ako líder v zavedení kreditných kariet v SR, sa touto ponukou snaží osloviť svojich súčasných držiteľov kreditnej karty, ako aj potenciálnych klientov využívajúcich výhody virtuálneho obchodu. S oslovením väčšieho počtu nielen vlastných klientov, ktorí majú vedený bežný účet v tejto banke, je virtuálna karta dostupná aj klientom ostatných komerčných bánk, keď zo súčasného celkového počtu držiteľov karty táto skupina predstavuje takmer 50 %. Virtuálna karta je výhradne určená na realizáciu platieb za tovary a služby objednávané prostredníctvom internetu, pričom ju nemožno použiť pri platení cez platobné terminály ani na hotovostné výbery v sieti bankomatov.

(mt)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.