|
|||||||||||||||||
Piatok 8.Decembra 2000 |
Virtuálna novinkaRozmach elektronického obchodu prostredníctvom využívania internetovskej siete je značný. S myšlienkou jeho flexibilnejšieho využívania vstúpila na slovenský trh platobných kariet novinka vo forme virtuálnej kreditnej karty. Tatra banka, ako líder v zavedení kreditných kariet v SR, sa touto ponukou snaží osloviť svojich súčasných držiteľov kreditnej karty, ako aj potenciálnych klientov využívajúcich výhody virtuálneho obchodu. S oslovením väčšieho počtu nielen vlastných klientov, ktorí majú vedený bežný účet v tejto banke, je virtuálna karta dostupná aj klientom ostatných komerčných bánk, keď zo súčasného celkového počtu držiteľov karty táto skupina predstavuje takmer 50 %. Virtuálna karta je výhradne určená na realizáciu platieb za tovary a služby objednávané prostredníctvom internetu, pričom ju nemožno použiť pri platení cez platobné terminály ani na hotovostné výbery v sieti bankomatov. (mt) |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |