Bovis Lend Lease je regionálnou divíziou Bovis Construction Group, jednej z najväčších svetovo uznávaných stavebno-manažérskych spoločností, ktorá zamestnáva viac ako 5500 kvalifikovaných inžinierov v 36 krajinách sveta a riadi projekty v celkovej hodnote 16,4 miliardy USD. Bovis je divíziou Lend Lease, medzinárodnej finančnej, stavebnej a realitnej spoločnosti. poskytuje široké spektrum stavebno-manažérskych a poradenských služieb pri príprave a riadení stavieb - od spracovania konceptu projektu cez jeho realizáciu až po uvedenie jednotlivých častí do prevádzky. A to pre všetky druhy výstavby - od komerčných objektov, hotelov, rekreačných a športových zariadení cez zábavné a obchodné centrá, obytné domy, historické pamiatky a zdravotné zariadenia až po výrobné závody, vedecké pracoviská, priemyselné, inžinierske a dopravné pôsobí na Slovensku od roku 1997. Vďaka svojim skúsenostiam, kvalifikovanému personálu a medzinárodnej podpore ďalších spoločností je Bovis schopný poskytovať stavebno-manažérske služby, ktoré zodpovedajú požiadavkám domáceho trhu. Dokazuje to celý rad úspešne realizovaných projektov, medzi ktoré patria rekonštrukcia a dostavby haly v Inchebe, Výstavba hypermarketov Tesco v Nitre, Bratislave, Trnave a Martine, bratislavský Polus City Center, Shopping Centrum v Žiline a ďalšie. Bovis Lend Lease, s. r. o., Slovensko Lamačská cesta 3 81 104 Bratislava tel.: ++421-2-5941 8240-1 fax: ++421-2-5941 8242 E-mail: bovislendlease@nextra.sk www.bovislendlease.com
|
PočasieDnes budú v predpoludňajších hodinách ešte prevládať všeobecne priaznivé účinky počasia. Dobrá je tolerancia telesnej a duševnej námahy, ako aj schopnosť koncentrácie. Popoludní a intenzívnejšie v nočných hodinách očakávame u meteosenzitívnych ľudí postupné zvyšovanie zdravotných ťažkostí podmienených počasím. Zosilňujú sa reumatické ťažkosti, bolesti hlavy, jaziev a fantómové bolesti. Zvyšuje sa záťaž srdcovo-cievneho, dýchacieho aj zažívacieho systému. Znižuje sa výkonnosť a koncentrácia, preto je potrebná zvýšená opatrnosť, najmä v rizikových prevádzkach a v doprave.Zajtra očakávame pretrvávanie mierne nepriaznivého vplyvu počasia na meteosenzitívnych ľudí.(zč)Dnes bude jasno až polojasno. Zrána a predpoludním v nižších polohách na mnohých miestach hmla. Popoludní od západu pribúdanie oblačnosti a neskôr v západných častiach územia miestami prehánky alebo občasný dážď, vo vysokých horských polohách sneženie. Najvyššia denná teplota 7 až 11 stupňov, na miestach s dlhšie trvajúcou hmlou 1 až 5 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 2 stupne. Južný, popoludní na západe západný vietor 2 až 5, v horských oblastiach 10 až 15 m/s. V utorok a stredu bude premenlivá veľká, prechodne zmenšená oblačnosť a na viacerých miestach zrážky. V utorok od vysokých, v stredu od stredných horských polôh sneženie. V stredu cez deň zmenšovanie oblačnosti. Najnižšia nočná teplota 2 až -2, v stredu 4 až 0, najvyššia denná 5 až 9, v stredu 3 až 7 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 7.13 a zapadne o 17.00 hod.Odber plynuNa dnešný deň platí v rozvodnej sústave zemného plynu odberový stupeň č. 3 a vykurovacia krivka č. 1.TlakÚdaje o priemernom barometrickom tlaku v kPa za 3. 2. 2000: Bratislava 100,76, Sliač 98,37, Košice 99,13, Poprad 93,49, za 4. 2. 2000: Bratislava 101,79, Sliač 99,54, Košice 100,47, Poprad 94,59, za 5. 2. 2000: Bratislava 101,04, Sliač 99,13, Košice 99,56, Poprad 93,84..Amsterdam | prehánky | 13 |
Atény | slnečno | 15 |
Belehrad | oblačno | 9 |
Berlín | polooblačno | 11 |
Bratislava | oblačno | 11 |
Brusel | oblačno | 11 |
Budapešť | oblačno | 11 |
Bukurešť | polooblačno | 11 |
Frankfurt | polooblačno | 12 |
Helsinki | dážď | 4 |
Istanbul | oblačno | 9 |
Kodaň | oblačno | 7 |
Kyjev | polojasno | 4 |
Lisabon | oblačno | 17 |
Londýn | oblačno | 12 |
Madrid | oblačno | 18 |
Miláno | polooblačno | 11 |
Moskva | sneženie | -2 |
Oslo | oblačno | 6 |
Paríž | oblačno | 12 |
Praha | prehánky | 9 |
Rím | slnečno | 17 |
Sofia | oblačno | 7 |
Štokholm | oblačno | 6 |
Varšava | prehánky | 8 |
Viedeň | oblačno | 12 |
Záhreb | oblačno | 11 |
Ženeva | oblačno | 8 |
|
|
|