Cena TOP DESIGN pre British Airways Bratislava, 14. decembra 2001 - Letecká spoločnosť British Airways získala jednu z najprestížnejších cien vo svete dizajnu za pokrokové prevedenie sedadla Club World. Okrem tohto prestížneho ocenenia Grand Prix za pôsobivosť dizajnu, sedadlo Club World vyhralo aj cenu najlepšieho výrobku. Jeho prevratný dizajn sa stal obľúbeným u zákazníkov, a tak významne prispel k zvýšeniu využívania služieb spoločnosti British Airways. Každé sedadlo je plne polohovateľné a dokáže sa zmeniť na pohodlnú rovnú posteľ. Zvlášť sa dá nastaviť poloha nôh, chrbtice i hlavy. Cestujúci majú možnosť využiť počas letu vlastnú pohyblivú obrazovku s 12 televíznymi kanálmi alebo počúvať hudbu z 12 hudobných kanálov. Tento jedinečný koncept leňošenia vo vzduchu s menším počtom sedadiel na palube zväčšuje osobný priestor a súkromie zákazníkov, umožňujúc im pracovať aj počas letu alebo jednoducho relaxovať v príjemnej atmosfére umocnenej osvetlením s možnosťou nastavenia intenzity svetla. Sme radi, že práve náš výrobok získal túto prestížnu cenu. Pôsobíme v silne konkurenčnom prostredí, kde nám tento krok vpred v oblasti dizajnu umožňuje získať významný podiel na trhu a upevniť si našu pozíciu, povedal Mike Crump, riaditeľ oddelenia dizajnu British Airways. Kontakt: Štefánikova 22 811 05 Bratislava Tel.: +421 2 5245 0001 Fax: +421 2 5245 0003 E-mail: ba.v.bts@britishairways.com Otváracie hodiny kancelárie: Po-Pi 9,00-17,00 www.britishairways.sk alebo www.britishairways.com
|
PočasieDnes budú v predpoludňajších hodinách ešte prevládať všeobecne priaznivé účinky počasia. Dobrá je tolerancia telesnej a duševnej námahy, ako aj schopnosť koncentrácie. Popoludní a intenzívnejšie v nočných hodinách očakávame u meteosenzitívnych ľudí postupné zvyšovanie zdravotných ťažkostí podmienených počasím. Zosilňujú sa reumatické ťažkosti, bolesti hlavy, jaziev a fantómové bolesti. Zvyšuje sa záťaž srdcovo-cievneho, dýchacieho aj zažívacieho systému. Znižuje sa výkonnosť a koncentrácia, preto je potrebná zvýšená opatrnosť, najmä v rizikových prevádzkach a v doprave.Zajtra očakávame pretrvávanie mierne nepriaznivého vplyvu počasia na meteosenzitívnych ľudí.(zč)Dnes bude jasno až polojasno. Zrána a predpoludním v nižších polohách na mnohých miestach hmla. Popoludní od západu pribúdanie oblačnosti a neskôr v západných častiach územia miestami prehánky alebo občasný dážď, vo vysokých horských polohách sneženie. Najvyššia denná teplota 7 až 11 stupňov, na miestach s dlhšie trvajúcou hmlou 1 až 5 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 2 stupne. Južný, popoludní na západe západný vietor 2 až 5, v horských oblastiach 10 až 15 m/s. V utorok a stredu bude premenlivá veľká, prechodne zmenšená oblačnosť a na viacerých miestach zrážky. V utorok od vysokých, v stredu od stredných horských polôh sneženie. V stredu cez deň zmenšovanie oblačnosti. Najnižšia nočná teplota 2 až -2, v stredu 4 až 0, najvyššia denná 5 až 9, v stredu 3 až 7 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 7.13 a zapadne o 17.00 hod.Odber plynuNa dnešný deň platí v rozvodnej sústave zemného plynu odberový stupeň č. 3 a vykurovacia krivka č. 1.TlakÚdaje o priemernom barometrickom tlaku v kPa za 3. 2. 2000: Bratislava 100,76, Sliač 98,37, Košice 99,13, Poprad 93,49, za 4. 2. 2000: Bratislava 101,79, Sliač 99,54, Košice 100,47, Poprad 94,59, za 5. 2. 2000: Bratislava 101,04, Sliač 99,13, Košice 99,56, Poprad 93,84..Amsterdam | prehánky | 13 |
Atény | slnečno | 15 |
Belehrad | oblačno | 9 |
Berlín | polooblačno | 11 |
Bratislava | oblačno | 11 |
Brusel | oblačno | 11 |
Budapešť | oblačno | 11 |
Bukurešť | polooblačno | 11 |
Frankfurt | polooblačno | 12 |
Helsinki | dážď | 4 |
Istanbul | oblačno | 9 |
Kodaň | oblačno | 7 |
Kyjev | polojasno | 4 |
Lisabon | oblačno | 17 |
Londýn | oblačno | 12 |
Madrid | oblačno | 18 |
Miláno | polooblačno | 11 |
Moskva | sneženie | -2 |
Oslo | oblačno | 6 |
Paríž | oblačno | 12 |
Praha | prehánky | 9 |
Rím | slnečno | 17 |
Sofia | oblačno | 7 |
Štokholm | oblačno | 6 |
Varšava | prehánky | 8 |
Viedeň | oblačno | 12 |
Záhreb | oblačno | 11 |
Ženeva | oblačno | 8 |
|
|
|