Hospodársky denník
USD43,482 Sk
EUR41,541 Sk
CHF26,406 Sk
CZK1,14 Sk
  Pondelok  17.Apríla 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













UPS odhaľuje nový „look“

UPS odhalila 25. marca 2003 svoj nový „look“, ktorý zahŕňa prvý obnovený dizajn svojho známeho loga po vyše 40 rokoch.

Podľa vyjadrenia UPS zmena reflektuje výrazné rozšírenie možností, ktoré sa vynorili za ostatné roky, keď spoločnosť celosvetovo expandovala a zaviedla portfólio nových služieb dodávateľského reťazca. Spoločnosť naďalej používa hnedú farbu pre svoje operácie, ale zmena loga je v odstránení balíka previazaného špagátom nad štítom.

„UPS je dnes celkom iná, než si uvedomuje väčšina ľudí,“ povedal prezident a CEO Mike Eskew. „Prinášame nový vzhľad, aby sme udržali rýchlosť s našimi možnosťami.“

Zmenu vizuálnej identity UPS na základe širokej škály projektov možno považovať za jednu z najvýznamnejších transformácií corporate identity firmy vôbec.

Značka UPS je jednou z najviditeľnejších a najznámejších na svete. Počas roka sa UPS dostane do 98 % domácností v Amerike a má klientov v 200 krajinách. 80 % svetovej populácie sa dostane do kontaktu s UPS za 48 alebo menej hodín. Logo sa objavuje na vyše 88 000 vozidlách, 257 veľkokapacitných lietadlách, 1700 pracoviskách na svete, 70 000 zastávkach a obchodných miestach, na vyše milióna uniformách a vyše 3 miliardách balíkoch ročne.

Zmeny vizuálu sa neobmedzia len na samotné logo. Pre ďalšiu komunikáciu svetového dosahu a rozširujúcich sa možností UPS sa súčasťou dizajnu lietadiel a známych hnedých áut spoločnosti stane veta „Synchronising the World of Commerce“ (Synchronizácia svetového obchodu). Nová reklamná kampaň bude takisto zahŕňať tému synchronizácie obchodu.

Zatiaľ čo hnedá zostane primárnou farbou reprezentujúcou UPS, súčasťou dizajnu lietadiel, balíkov a ďalších prvkov spoločnosti sa stanú ďalšie nové doplnkové farby.

Najviditeľnejšou zmenou loga UPS je odstránenie previazaného balíka na vrchu štítu. Iróniou je, že hoci povrázok sa stal jednou z najvýraznejších čŕt loga spoločnosti, balíky s ním UPS viac neprijíma, pretože špagát sa môže zachytiť na vysokorýchlostnom triediacom stroji.

Logo, ktoré bude teraz nahradené, navrhol v roku 1961 Paul Rand, renomovaný dizajnér značky, ktorý je okrem iného aj dizajnérom loga IBM, ABC a univerzít Westinghouse a Yale.

„Doručovanie balíkov zostáva základnom nášho biznisu,“ povedal Eskew. „Ale ako rozširujeme naše možnosti a riešenia pre našich klientov, cítime, že nastal ten pravý čas, aby naše logo reflektovalo tento evolučný proces spoločnosti.“

„Po desaťročia vyvíjala a získavala UPS nové možnosti na rozšírenie ponuky doručovania balíkov, ktorú poskytuje svojim klientom. V súčasnosti spoločnosť ponúka služby nákladnej prepravy všetkými dopravnými prostriedkami, manažment medzinárodného obchodu, colné vybavenie, poradenstvo a manažment dodávateľského reťazca, finančné služby a riešenia e-obchodu. Väčšinu týchto služieb ponúka nedávno vytvorená jednotka Supply Chain Solutions.

„Veríme, že ťsynchronizovaný obchodť je ďalšia evolúcia v globálnom obchode, kde tri toky - tovar, informácie a peniaze - sú neoddeliteľne spojené v prospech svetového biznisu,“ povedal Eskew. „Naše možnosti dávajú UPS výhodu viesť túto evolúciu a naša silná značka nám dáva pevný základ, z ktorého sa môžeme posúvať dopredu.

UPS je najväčšia svetová balíková doručovateľská spoločnosť a svetový líder v službách dodávateľského reťazca, ktorý ponúka široký rozsah možností pre synchronizáciu pohybu tovaru, informácií a peňazí. UPS s centrálou v Atlante, Georgii, slúži viac než 200 krajinám a teritóriám na celom svete. Akcie UPS sa obchodujú na Newyorskej burze akcií a nájdete ju na webovej stránke UPS.

Počasie

Prevládajúce počasie môže nepriaznivo pôsobiť na telesnú a duševnú výkonnosť a schopnosť sústredenia sa. Reakcie môžu byť pomalšie a menej presné. To môže zvýšiť riziko úrazov a nehôd, preto je nevyhnutná opatrnosť pri všetkých činnostiach, najmä v doprave a v prevádzkach vyžadujúcich dobrú koncentráciu a pohotové reakcie. Častejšie sa môžu vyskytovať migrenózne bolesti hlavy, mrzutosť a podráždenosť. U pacientov s prieduškovou astmou je zvýšený sklon k dýchacím ťažkostiam.Zajtra pretrvávanie uvedených vplyvov počasia bez podstatnejšej zmeny na východe územia, na západe zvyšovanie nepriaznivých vplyvov počasia.(zč)

Dnes bude prevažne polojasno a cez deň teplo. Najvyššia denná teplota 20 až 25 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 2 až 5, cez deň na juhozápade zosilnie na 5 až 10 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m bude napoludnie okolo 11 stupňov. V utorok a stredu bude jasno až polojasno. V západnej polovici územia v utorok a v noci na stredu veľká oblačnosť a miestami občasný dážď, ojedinele búrky. Najnižšia nočná teplota 12 až 7 stupňov, najvyššia denná teplota 22 až 26 stupňov, v utorok na západe okolo 19 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.58 a zapadne o 19.45 hod.

Amsterdamoblačno12
Aténypolojasno22
Belehradoblačno23
Berlínpolooblačno19
Bratislavapolojasno24
Bruselpremenlivo13
Budapešťpolojasno24
Bukurešťslnečno27
Frankfurtpolojasno16
Helsinkioblačno9
Istanbulpolooblačno25
Kodaňprehánky10
Kyjevpolooblačno25
Lisabonpolooblačno18
Londýnoblačno9
Madridpolooblačno18
Milánoobčasný dážď17
Moskvapolooblačno20
Oslodážď7
Parížpolooblačno12
Prahapolooblačno19
Rímprehánky19
Sofiaslnečno25
Štokholmobčasný dážď9
Varšavapremenlivo18
Viedeňpolojasno23
Záhrebprehánky19
Ženevapolooblačno17

Odber plynu

Na dnešný deň platí v rozvodnej sústave zemného plynu odberový stupeň č. 3 a vykurovacia krivka č. 1.Tlak

Údaje o priemernom barometrickom tlaku v kPa za 13. 4. 2000: Bratislava 98,66, Sliač 96,83, Košice 97,81, Poprad 92,33, za 14. 4. 2000: Bratislava 98,78, Sliač 96,97, Košice 98,02, Poprad 92,53, za 15. 4. 2000: Bratislava 98,43, Sliač 96,72, Košice 97,81, Poprad 92,34. .

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.