Hospodársky denník
USD45,094 Sk
EUR41,543 Sk
CHF26,394 Sk
CZK1,146 Sk
  Piatok  28.Apríla 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













UPS odhaľuje nový „look“

UPS odhalila 25. marca 2003 svoj nový „look“, ktorý zahŕňa prvý obnovený dizajn svojho známeho loga po vyše 40 rokoch.

Podľa vyjadrenia UPS zmena reflektuje výrazné rozšírenie možností, ktoré sa vynorili za ostatné roky, keď spoločnosť celosvetovo expandovala a zaviedla portfólio nových služieb dodávateľského reťazca. Spoločnosť naďalej používa hnedú farbu pre svoje operácie, ale zmena loga je v odstránení balíka previazaného špagátom nad štítom.

„UPS je dnes celkom iná, než si uvedomuje väčšina ľudí,“ povedal prezident a CEO Mike Eskew. „Prinášame nový vzhľad, aby sme udržali rýchlosť s našimi možnosťami.“

Zmenu vizuálnej identity UPS na základe širokej škály projektov možno považovať za jednu z najvýznamnejších transformácií corporate identity firmy vôbec.

Značka UPS je jednou z najviditeľnejších a najznámejších na svete. Počas roka sa UPS dostane do 98 % domácností v Amerike a má klientov v 200 krajinách. 80 % svetovej populácie sa dostane do kontaktu s UPS za 48 alebo menej hodín. Logo sa objavuje na vyše 88 000 vozidlách, 257 veľkokapacitných lietadlách, 1700 pracoviskách na svete, 70 000 zastávkach a obchodných miestach, na vyše milióna uniformách a vyše 3 miliardách balíkoch ročne.

Zmeny vizuálu sa neobmedzia len na samotné logo. Pre ďalšiu komunikáciu svetového dosahu a rozširujúcich sa možností UPS sa súčasťou dizajnu lietadiel a známych hnedých áut spoločnosti stane veta „Synchronising the World of Commerce“ (Synchronizácia svetového obchodu). Nová reklamná kampaň bude takisto zahŕňať tému synchronizácie obchodu.

Zatiaľ čo hnedá zostane primárnou farbou reprezentujúcou UPS, súčasťou dizajnu lietadiel, balíkov a ďalších prvkov spoločnosti sa stanú ďalšie nové doplnkové farby.

Najviditeľnejšou zmenou loga UPS je odstránenie previazaného balíka na vrchu štítu. Iróniou je, že hoci povrázok sa stal jednou z najvýraznejších čŕt loga spoločnosti, balíky s ním UPS viac neprijíma, pretože špagát sa môže zachytiť na vysokorýchlostnom triediacom stroji.

Logo, ktoré bude teraz nahradené, navrhol v roku 1961 Paul Rand, renomovaný dizajnér značky, ktorý je okrem iného aj dizajnérom loga IBM, ABC a univerzít Westinghouse a Yale.

„Doručovanie balíkov zostáva základnom nášho biznisu,“ povedal Eskew. „Ale ako rozširujeme naše možnosti a riešenia pre našich klientov, cítime, že nastal ten pravý čas, aby naše logo reflektovalo tento evolučný proces spoločnosti.“

„Po desaťročia vyvíjala a získavala UPS nové možnosti na rozšírenie ponuky doručovania balíkov, ktorú poskytuje svojim klientom. V súčasnosti spoločnosť ponúka služby nákladnej prepravy všetkými dopravnými prostriedkami, manažment medzinárodného obchodu, colné vybavenie, poradenstvo a manažment dodávateľského reťazca, finančné služby a riešenia e-obchodu. Väčšinu týchto služieb ponúka nedávno vytvorená jednotka Supply Chain Solutions.

„Veríme, že ťsynchronizovaný obchodť je ďalšia evolúcia v globálnom obchode, kde tri toky - tovar, informácie a peniaze - sú neoddeliteľne spojené v prospech svetového biznisu,“ povedal Eskew. „Naše možnosti dávajú UPS výhodu viesť túto evolúciu a naša silná značka nám dáva pevný základ, z ktorého sa môžeme posúvať dopredu.

UPS je najväčšia svetová balíková doručovateľská spoločnosť a svetový líder v službách dodávateľského reťazca, ktorý ponúka široký rozsah možností pre synchronizáciu pohybu tovaru, informácií a peňazí. UPS s centrálou v Atlante, Georgii, slúži viac než 200 krajinám a teritóriám na celom svete. Akcie UPS sa obchodujú na Newyorskej burze akcií a nájdete ju na webovej stránke UPS.

počasie

Na celom území očakávame príjemné teplotno-vlhkostné podmienky. Pozitívne sú účinky na toleranciu telesnej a duševnej námahy, zvýšenie tonusu vedie k vyšším výkonom a lepším reakciám. Pacienti so srdcovo-cievnymi ochoreniami nemajú preceňovať svoje sily, majú sa šetriť a vyhýbať väčšej námahe a stresovým situáciám. Je skon k vyššej pulzovej frekvencii. Vegetatívne labilní ľudia s nízkym tlakom krvi, citliví na počasie môžu reagovať bolesťami hlavy, zväčša migrenózneho pôvodu a pocitom závratu. Výraznejšie môžu ustúpiť reumatické ťažkosti. Spánok počas oddychových fáz je hlboký a pokojný - napomáha lepšiu regeneráciu síl organizmu. Miestami v nižších polohách v ranných hodinách možnosť zvýšenej záťaže dýchacieho systému. n Zajtra pretrvávanie uvedených priaznivých vplyvov počasia na meteosenzitívnych ľudí.(zč)

n Dnes bude jasno až polojasno, na severe a východe časom oblačno. Popoludní sa ojedinele vyskytnú prehánky alebo búrky. Najvyššia denná teplota 22 až 26 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 12 stupňov. Juhovýchodný vietor 1 až 4, cez deň na juhozápade okolo 7 m/s. n V sobotu a nedeľu bude jasno a polojasno. Zrána ojedinele hmla. Na severe a východe pri časom zväčšenej oblačnosti ojedinelé prehánky alebo búrky. Najnižšia nočná teplota 12 až 8, v dolinách miestami okolo 6 stupňov. Najvyššia denná teplota 23 až 27, na severe okolo 21 stupňov. n Slnko vyjde zajtra o 5.38 a zapadne o 20.01 h.

Amsterdam oblačno18
Atényslnečno22
Belehradslnečno23
Berlínpolooblačno21
Bratislavaslnečno25
Brusel oblačno18
Budapešťslnečno25
Bukurešťslnečno19
Frankfurtoblačno24
Helsinkizamračené15
Istanbuljasno19
Kodaňoblačno14
Kyjevslnečno21
Lisabonslnečno16
Londýndážď12
Madridslnečno18
Milánooblačno24
Moskvajasno23
Oslozamračené10
Paríždážď13
Prahaslnečno21
Rímprehánky20
Sofiaslnečno16
Štokholmoblačno18
Varšavajasno23
Viedeňslnečno25
Záhrebslnečno23
Ženevadážď17

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.