Hospodársky denník
USD43,587 Sk
EUR41,678 Sk
CHF26,184 Sk
CZK1,151 Sk
  Pondelok  3.Apríla 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

počasie

Prevládajúce počasie môže spôsobiť slabo zvýšený výskyt bolestí hlavy, častejší výskyt mrzutosti, podráždenosti, únavy, nižšiu schopnosť rýchlych a pohotových reakcií, čo môže podmieniť zvýšenie rizika úrazov a nehôd, preto je potrebná zvýšená opatrnosť pri všetkých činnostiach, najmä v doprave. Častejšie sa môžu vyskytovať dýchacie ťažkosti.Zajtra pretrvávanie uvedených zdravotných ťažkosti podmienených počasím.(zč)

Dnes bude jasno až polojasno, cez deň miestami oblačno a neskôr ojedinele slabé zrážky. Zrána na niektorých miestach hmla. Najvyššia denná teplota 13 až 17 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m bude napoludnie okolo 4 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 2 až 5, cez deň na juhozápade zosilnie na 6 až 11 m/s. Na horách prevažne južný vietor okolo 15 m/s.V utorok a v stredu bude prevládať oblačné počasie a na viacerých miestach sa vyskytne dážď alebo prehánky, ojedinele aj búrky. Najnižšia nočná teplota 8 až 4, najvyššia denná teplota 12 až 16 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 6.25 a zapadne o 19.25 hod.

Amsterdamdážď14
Aténypolojasno23
Belehradzamračené16
Berlínoblačno14
Bratislavazamračené16
Bruseloblačno14
Budapešťzamračené15
Bukurešťdážď16
Frankfurtpolooblačno16
Helsinkidážď5
Istanbulpolooblačno20
Kodaňzamračené10
Kyjevoblačno12
Lisabonprehánky15
Londýndážď10
Madridoblačno10
Milánozamračené17
Moskvazamračené10
Oslozamračené10
Parížzamračené13
Prahaoblačno15
Rímoblačno20
Sofiaoblačno16
Štokholmoblačno10
Varšavapolooblačno12
Viedeňzamračené17
Záhrebzamračené15
Ženevaoblačno16

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.