Hospodársky denník
USD43,162 Sk
EUR41,595 Sk
CHF26,42 Sk
CZK1,147 Sk
  Štvrtok  6.Apríla 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Namiesto reklamy skúsenosť

Spoločnosti, ktoré utrácajú veľké peniaze za marketing svojej značky na internete a dúfajú, že tým prilákajú mladých a trendových zákazníkov k svojim internetovým stránkam, prehliadajú najziskovejší zákaznícky segment a najjednoduchšie marketingové riešenia. Vyplýva to z výsledkov štúdie o výdavkoch na on-line marketing, ktorú vypracovala poradenská spoločnosť Accenture a firma On-line Insight.

Firmy by mohli podstatne zvýšiť výnosy z on-line marketingových aktivít, pokiaľ by sa zamerali na desať percent populácie, ktorá nakupuje takmer 70 percent všetkého tovaru on-line. Týchto desať percent sa skladá väčšinou z ľudí vo veku 35 rokov a starších. „Nie sú to tínedžeri, ktorí sú často spájaní s internetom,“ uvádza štúdia.

Najlepšou cestou, ako osloviť kupujúcich zákazníkov, je poskytnúť im namiesto masívnej reklamy značky pozitívnu skúsenosť a hlavne zistiť, kto je skutočne ich zákazníkom. Ich potreby v rôznych segmentoch sú totiž značne odlišné a webová stránka by nemala byť navrhnutá univerzálne pre všetkých. Prekvapujúcim zistením je, že takmer tretina on-line zákazníkov nie je motivovaná cenou. Omnoho dôležitejšia je pre nich rýchlosť webovej stránky, jednoduchosť použitia, bezpečnosť a celkový výber značky. Tajomstvo vybudovania značky netkvie ani tak v obrovskej reklame, zaujímavom logu alebo častom prudkom znižovaní cien, ale spočíva skôr v plnom pochopení zákazníkových potrieb a v poskytnutí výnimočnej skúsenosti šitej na mieru.

Prieskum zrealizovaný v USA sa zameral na priania viac ako 2000 on-line kupujúcich, ktorí využívali stránky B2C (obchod so spotrebiteľmi) zo 17 odvetví vrátane automobilového priemyslu, komunikácie, finančných služieb, high-tech, zdravotníckych služieb, maloobchodov a cestovania.

(ČTK)

počasie

Očakávame pretrvávanie intenzívnejších ťažkostí u ľudí s ochoreniami pohybového systému, najmä u reumatikov. Zvýšená je potreba spánku, ktorý je zväčša hlboký s dobrou regeneráciou síl organizmu. Prevládajúce dráždivé počasie zvyšuje u vegetatívne labilných meteosenzitívnych ľudí s nízkym tlakom krvi telesnú aj duševnú výkonnosť. Môžu nastať krátkodobé záťaže dýchacích ciest. Zvýšený je sklon k žalúdočným, žlčníkovým a črevným ťažkostiam. n Zajtra neočakávame podstatnejšiu zmenu vplyvu počasia na meteosenzitívnych ľudí. (zč)

n Dnes bude v západnej polovici územia postupne oblačno až polojasno, na severe a východe prevažne veľká oblačnosť. Večer aj tu zmenšovanie oblačnosti. Miestami občasný dážď alebo prehánky, najmä na severe a východe od 800 m snehové. Najvyššia denná teplota 7 až 12, na severe miestami okolo 5 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo -4 stupňov. Severozápadný až severný vietor 5 až 10, v nárazoch miestami okolo 15 m/s. Na horách 15 až 20 m/s. n V piatok bude polooblačno až oblačno, na severe až veľká oblačnosť. Miestami občasný dážď alebo prehánky, od nadmorskej výšky približne 800 m snehové. V sobotu veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach občasný dážď alebo prehánky, od výšky asi 600 m snehové, v priebehu dňa od severu ubúdanie zrážok a zmenšovanie oblačnosti. Najnižšia nočná teplota v piatok 2 až -2, v sobotu 4 až 0 stupňov. Najvyššia denná teplota 7 až 11, na severe okolo 4 n Slnko vyjde zajtra o 6.19 a zapadne o 19.30 hod.

Amsterdampolojasno9
Atényjasno19
Belehradoblačno15
Berlínpolojasno10
Bratislavaoblačno11
Bruselpolojasno13
Budapešťoblačno12
Bukurešťzamračené16
Frankfurtpolojasno11
Helsinkiprehánky3
Istanbuljasno21
Kodaňoblačno8
Kyjevdážď13
Lisabonjasno18
Londýnjasno10
Madridjasno14
Moskvadážď15
Oslo dážď7
Parížjasno12
Prahapolooblačno7
Rímoblačno16
Sofiadážď12
Štokholmoblačno7
Varšavaprehánky6
Viedeňoblačno12
Záhreboblačno12
Ženevaoblačno9

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.