Hospodársky denník
USD47,335 Sk
EUR42,978 Sk
CHF27,67 Sk
CZK1,168 Sk
  Streda  17.Mája 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













UPS odhaľuje nový „look“

UPS odhalila 25. marca 2003 svoj nový „look“, ktorý zahŕňa prvý obnovený dizajn svojho známeho loga po vyše 40 rokoch.

Podľa vyjadrenia UPS zmena reflektuje výrazné rozšírenie možností, ktoré sa vynorili za ostatné roky, keď spoločnosť celosvetovo expandovala a zaviedla portfólio nových služieb dodávateľského reťazca. Spoločnosť naďalej používa hnedú farbu pre svoje operácie, ale zmena loga je v odstránení balíka previazaného špagátom nad štítom.

„UPS je dnes celkom iná, než si uvedomuje väčšina ľudí,“ povedal prezident a CEO Mike Eskew. „Prinášame nový vzhľad, aby sme udržali rýchlosť s našimi možnosťami.“

Zmenu vizuálnej identity UPS na základe širokej škály projektov možno považovať za jednu z najvýznamnejších transformácií corporate identity firmy vôbec.

Značka UPS je jednou z najviditeľnejších a najznámejších na svete. Počas roka sa UPS dostane do 98 % domácností v Amerike a má klientov v 200 krajinách. 80 % svetovej populácie sa dostane do kontaktu s UPS za 48 alebo menej hodín. Logo sa objavuje na vyše 88 000 vozidlách, 257 veľkokapacitných lietadlách, 1700 pracoviskách na svete, 70 000 zastávkach a obchodných miestach, na vyše milióna uniformách a vyše 3 miliardách balíkoch ročne.

Zmeny vizuálu sa neobmedzia len na samotné logo. Pre ďalšiu komunikáciu svetového dosahu a rozširujúcich sa možností UPS sa súčasťou dizajnu lietadiel a známych hnedých áut spoločnosti stane veta „Synchronising the World of Commerce“ (Synchronizácia svetového obchodu). Nová reklamná kampaň bude takisto zahŕňať tému synchronizácie obchodu.

Zatiaľ čo hnedá zostane primárnou farbou reprezentujúcou UPS, súčasťou dizajnu lietadiel, balíkov a ďalších prvkov spoločnosti sa stanú ďalšie nové doplnkové farby.

Najviditeľnejšou zmenou loga UPS je odstránenie previazaného balíka na vrchu štítu. Iróniou je, že hoci povrázok sa stal jednou z najvýraznejších čŕt loga spoločnosti, balíky s ním UPS viac neprijíma, pretože špagát sa môže zachytiť na vysokorýchlostnom triediacom stroji.

Logo, ktoré bude teraz nahradené, navrhol v roku 1961 Paul Rand, renomovaný dizajnér značky, ktorý je okrem iného aj dizajnérom loga IBM, ABC a univerzít Westinghouse a Yale.

„Doručovanie balíkov zostáva základnom nášho biznisu,“ povedal Eskew. „Ale ako rozširujeme naše možnosti a riešenia pre našich klientov, cítime, že nastal ten pravý čas, aby naše logo reflektovalo tento evolučný proces spoločnosti.“

„Po desaťročia vyvíjala a získavala UPS nové možnosti na rozšírenie ponuky doručovania balíkov, ktorú poskytuje svojim klientom. V súčasnosti spoločnosť ponúka služby nákladnej prepravy všetkými dopravnými prostriedkami, manažment medzinárodného obchodu, colné vybavenie, poradenstvo a manažment dodávateľského reťazca, finančné služby a riešenia e-obchodu. Väčšinu týchto služieb ponúka nedávno vytvorená jednotka Supply Chain Solutions.

„Veríme, že ťsynchronizovaný obchodť je ďalšia evolúcia v globálnom obchode, kde tri toky - tovar, informácie a peniaze - sú neoddeliteľne spojené v prospech svetového biznisu,“ povedal Eskew. „Naše možnosti dávajú UPS výhodu viesť túto evolúciu a naša silná značka nám dáva pevný základ, z ktorého sa môžeme posúvať dopredu.

UPS je najväčšia svetová balíková doručovateľská spoločnosť a svetový líder v službách dodávateľského reťazca, ktorý ponúka široký rozsah možností pre synchronizáciu pohybu tovaru, informácií a peňazí. UPS s centrálou v Atlante, Georgii, slúži viac než 200 krajinám a teritóriám na celom svete. Akcie UPS sa obchodujú na Newyorskej burze akcií a nájdete ju na webovej stránke UPS.

počasie

Dnes bude prevládať príjemná teplotno-vlhkostná klíma bez podstatnejšej záťaže srdcovo-cievneho systému. Očakávame ústup zdravotných ťažkostí podmienených počasím, ktoré má skôr všeobecne priaznivý a povzbudzujúci vplyv. Pozitívne sú účinky na toleranciu telesnej a duševnej námahy - zvýšenie tonusu vedie k vyšším výkonom a lepším reakciám. Pacienti so srdcovo-cievnymi ochoreniami sa však majú šetriť a vyhýbať priamemu slnečnému žiareniu, pri nízkom krvnom tlaku je mierne zvýšený sklon k migrénam a pocitom závratu. Ráno miestami možnosť záťaže dýchacieho systému. n Zajtra nepredpokladáme podstatnejšiu zmenu v pôsobení počasia na meteosenzitívnych ľudí, až k večeru predpokladáme zvyšovanie reumatických, srdcovo-cievnych a dýchacích ťažkostí, výskyt mrzutosti, podráždenosti a únavy. (zč)

n Dnes bude jasno až polojasno a naďalej veľmi teplo. Najvyššia denná teplota 26 až 31, na horách vo výške 1500 m 16 stupňov. Južný vietor 2 až 5 m/s. Vo štvrtok bude na východe spočiatku jasno až polojasno, cez deň od západu veľká oblačnosť a na mnohých miestach občasný dážď alebo prehánky, lokálne aj búrky. V piatok prevažne oblačno a miestami prehánky alebo búrky. Najnižšia nočná teplota 14 až 10, v horských dolinách miestami okolo 8, najvyššia denná vo štvrtok 22 až 26, na východe miestami ešte okolo 28, v piatok 20 až 24 stupňov, na severe chladnejšie. n Slnko vyjde zajtra o 5.10 a zapadne o 20.27 hod.

Amsterdam prehánky17
Aténypolooblačno27
Belehradjasno29
Berlínpolojasno28
Bratislavajasno29
Brusel oblačno16
Budapešťjasno28
Bukurešťpolooblačno25
Frankfurtpolojasno27
Helsinkipolojasno13
Istanbuljasno23
Kodaňoblačno21
Lisabonoblačno22
Londýnoblačno16
Madridoblačno24
Milánopolooblačno26
Moskvaoblačno14
Oslooblačno17
Parížprehánky20
Prahajasno28
Rímjasno29
Sofiajasno26
Štokholmpolooblačno18
Varšavajasno27
Viedeňjasno29
Záhrebjasno28
Ženevapolojasno26

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.