|
|||||||||||||||||
Utorok 23.Mája 2000 |
Príma službyGlosuje A. Pokojný Naši dvaja mobilno-telefónni operátori s obľubou zdôrazňujú výhody práve tých svojich produktov. Vábia dospelých, ale aj deti, a to aj detskými pestro pomaľovanými telefónmi a inými trikmi. Je však osudovým rozhodnutím pre rodinnú peňaženku kúpiť puberťákovi telefón s príslušným programom. A tak som sa šiel poradiť do odbornej predajne, aký je optimálny variant. Úprimný mladý muž v prítmí miestnosti a bez svedkov priznal, že kúpa ich telefónnej karty je nevýhodná (minúta hovoru vám odkrojí z kreditu i takmer 15 Sk). Odchádzajúce hovory kratšie ako 3 (!) sekundy máte zadarmo, ale skúste čosi za ten čas povedať. A tak mi radil počkať, vraj sa cena zmení. Ďakujem za úprimnosť. Len neviem, či je úprimné oficiálne propagovať prima (čí príma?) život, prima služby a prima ceny, pričom príma (či prima?) mobilný operatér nie je ani ten konkurenčný. |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |