|
|||||||||||||||||
Utorok 23.Mája 2000 |
Slovakofarma je v predstihuPosilňujú manažment na podmienky EÚ V Slovakofarme dosiahli v roku 1999 podľa medzinárodnej účtovnej metodiky (IAS - International Accouting Standards tržby 5,99 mld. Sk a čistý zisk 339 mil. Sk. Oproti roku 1998 to predstavuje 12-percentný rast predaja a 49-percentný rast zisku. Podarilo sa to aj optimalizáciou portfólia výrobkov, zlepšením marketingových činností, zvýšením prevádzkového zisku cestou zvýšenia tržieb a znížením nákladov i výdavkov a sprísnenou kontrolou. Úsilie najväčšieho nášho farmaceutického podniku v oblasti liekov smeruje svojimi aktivitami k Európskej únii. V Slovakofarme Hlohovec je od 1. júna 2000 ustanovená za riaditeľku na predaj a marketing Edita Baránková a do novozriadenej funkcie riaditeľa na rozvoj obchodu Ing. Karol Šiška, CSc. Cieľom tohto rozhodnutia predstavenstva je zámer upevňovať si podľa vzoru najväčších západoeurópskych farmaceutických firiem pozície na trhoch strednej a východnej Európy, Európskej únie a USA. Je to aj súčasť prípravy na pôsobenie Slovakofarmy v podmienkach pri vstupe do EÚ. Ľudmila Koníková |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |