Hospodársky denník
USD46,884 Sk
EUR42,943 Sk
CHF27,446 Sk
CZK1,185 Sk
  Pondelok  29.Mája 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

počasie

Očakávame zintenzívnenie nepriaznivých účinkov počasia na meteosenzitívnych ľudí. Zvýšené budú ťažkosti pri ochoreniach pohybového systému, najmä u reumatikov. Častejšie sa môžu vyskytovať bolesti hlavy, jaziev a fantómové bolesti. Zvyšuje sa záťaž pacientov s kardiovaskulárnym postihnutím, a u ľudí s ochoreniami dýchacieho aj tráviaceho systému. Nižšia môže byť telesná a duševná výkonnosť a schopnosť sústredenia. Zvýšená je náchylnosť k nervozite, predráždenosti, depresii a celkovým nepríjemným telesným a duševným pocitom.Zajtra predpokladáme ústup zdravotných ťažkosti podmienených počasím. Pretrvávať môžu reumatické ťažkosti a sklon k depresii.(zč)

Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené a početné prehánky, búrky. Popoludní na západe zmenšovanie oblačnosti. Ochladenie. Najvyššia denná teplota 14 až 18, na juhu a východe okolo 21 stupňov. Slabý južný, cez deň postupne severozápadný 4 až 7 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m poklesne na 8 stupňov.V utorok bude polooblačno až oblačno, v popoludňajších hodinách ojedinele prehánky. V stredu prechodne veľká oblačnosť až zamračené s dažďom. Nočná teplota 12 až 8, miestami v horských dolinách aj nižšia, najvyššia denná 19 až 23, v severných okresoch okolo 17, v stredu 15 až 20 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 4.59 a zapadne o 20.40 hod.

Amsterdampolooblačno14
Atényoblačno26
Belehradbúrky27
Berlínprehánky15
Bratislavaoblačno19
Bruselpolooblačno15
Budapešťdážď18
Bukurešťpolojasno27
Frankfurtprehánky17
Helsinkiprehánky13
Istanbulslnečno27
Kodaňoblačno11
Lisabonoblačno23
Londýnoblačno17
Madridpolooblačno26
Milánoslnečno28
Moskvapolojasno26
Oslodážď13
Parížprehánky17
Prahaprehánky16
Rímpolooblačno28
Sofiapolooblačno27
Štokholmdážď13
Varšavaprehánky17
Viedeňprehánky17
Záhreboblačno28
Ženevaprehánky17

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.