Hospodársky denník
USD45,658 Sk
EUR43,026 Sk
CHF27,798 Sk
CZK1,205 Sk
  Štvrtok  29.Júna 2000
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Predpokladáme prevládanie zväčša pozitívneho vplyvu počasia na pacientov so srdcovo-cievnymi ochoreniami. Možnosť len slabého zintenzívnenia anginóznych bolestí. Zvyšovanie tonusu u vegetatívne labilných osôb s nízkym tlakom krvi, ktoré môžu byť aktívnejšie a výkonnejšie. Častejšie sa môžu vyskytovať bolesti hlavy. Prevládajú výraznejšie ťažkosti pri ochoreniach pohybového systému najmä reumatického pôvodu. Je sklon k vyššiemu krvnému tlaku, u psychicky labilných ľudí k výskytu depresií, a k zhoršeniu ekzematóznych kožných ochorení. Uvedené zdravotné ťažkosti sú zväčša slabé až mierne.Zajtra očakávame pretrvávanie uvedených vplyvov počasia na meteosenzitívnych ľudí bez podstatnejšej zmeny.(zč)

Dnes bude prevažne polooblačno, na severe a východe oblačno. Najvyššia denná teplota 19 až 24, na severe okolo 17 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 7 stupňov. Slabý vietor.V piatok a sobotu bude oblačno s viacerými prehánkami, pričom najpočetnejšie zrážky očakávame na severe a východe Slovenska. Najnižšia nočná teplota 10 až 6 stupňov, v dolinách a kotlinách 4 stupne. V sobotu 12 až 8 stupňov, v horských dolinách okolo 6 stupňov. Najvyššia denná teplota 20 až 24, v piatok bude chladnejšie na severe a východe Slovenska - okolo 18 stupňov. V sobotu oteplenie s teplotami 24 až 28 stupňov, na severe a východe okolo 21 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 4.57 a zapadne o 20.54 hod.

.

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.