|
|||||||||||||||||
Štvrtok 14.Septembra 2000 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spoločnosť dostala krídlaAj cez Klub zdravia oslovujú zákazníka Za viac ako sedem rokov svojho pôsobenia na slovenskom trhu získala spoločnosť Walmark (pôsobiaca v oblasti potravín, farmácie a poľnohospodárskych produktov) na trhu parafarmácie viac ako tridsaťpercentný podiel. Je na prvom mieste na trhu ovocných štiav s podielom takmer 40 % a na druhom v sýtených nealkoholických nápojoch s trhovým podielom približne 15 %. V roku 1993 spoločnosť dosiahla obrat 8 mil. Sk, aj keď na slovenskom trhu nebola príliš známa. Po prekonaní problémov, ktoré súviseli s rozdelením českého a slovenského trhu, obrat firmy postupne rástol až na takmer 560 mil. Sk v roku 1999 (obrat divízie farmácie za rok 1999 predstavoval položku takmer 190 mil. Sk). Na tento rok počíta firma s obratom 800 mil. Sk , z čoho by oblasť farmácie mala pokryť 215 mil. Sk. Predpokladaný objem predaja farmaceutických výrobkov vyčíslili na štyri milióny kusov. V týchto dňoch založila spoločnosť Klub zdravia Walmark. Hlavným dôvodom vzniku klubu je snaha o zlepšenie informovanosti zákazníkov a starostlivosti o ich zdravie, konštatuje obchodný riaditeľ divízie parafarmácie Ing. Vladimír Miniarik. Ingrid Stránska Obrat divízie farmácie (v mil. Sk) 1993 7 915 865 1994 16 670 113 1995 39 333 153 1996 81 028 843 1997 117 663 085 1998 144 505 895 1999 189 686 668 plán 2000 215 000 000 Zdroj: Walmark Graf: Hd |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |