|
|||||||||||||||||
Pondelok 25.Septembra 2000 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Službu ocenia exportériTelenor a Nextra otvorili Call Centre Telenor Slovakia, s. r. o., a Nextra, s. r. o., otvorili v Bratislave nové pracovisko pre styk so zákazníkmi - CRM/Call Centre. Medzinárodné telefonické centrum bude prostredníctvom tzv. zeleného čísla slúžiť zákazníkom z celej Európy. Perspektívne centrum zamestná niekoľko desiatok operátorov, ktorí musia ovládať viacero svetových jazykov. "Prostredníctvom Call Centra poskytneme profesionálnu starostlivosť svojim zákazníkom po celej Európe, hovorí Tore Morten Olsen, generálny riaditeľ spoločnosti Telenor Slovakia, s. r. o. Prvým zákazníkom Call Centra je spoločnosť ColourSat, súčasť Telenor Broadband Services, ktorá prostredníctvom satelitu na pozícii 1 stupeň západne umožňuje etnickým menšinám žijúcim v Európe sledovať vlastné etnické televízne kanály. Služby medzinárodného Call Centra ocenia najmä finančné inštitúcie, poisťovne či spoločnosti exportujúce do mnohých štátov, ktoré môžu využiť jazykovo kvalifikovaný, špeciálne vyškolený personál a širokú paletu pripravovaných služieb - od aktívneho a pasívneho telemarketingu až po fakturáciu a spracovanie zmlúv. Od pondelka do piatka bude Call Centre v prevádzke od 8.00 do 22.00 hod. SEČ, v sobotu a v nedeľu budú služby k dispozícii od 9.00 do 18.00 hod. SEČ. V prípade potreby môže telefonické centrum poskytovať služby nepretržite, 24 hodín po celý rok. Alžbeta Šimonovičová |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |