|
|||||||||||||||||
Streda 27.Septembra 2000 |
Zákazník, poslúchaj!Postreh Z. Krútkej Okrem mora má Slovensko všetky atribúty, ktoré sa považujú za dôležité pre úspešnosť v cestovnom ruchu. Prečo sa k nám však zahraniční turisti nevracajú? Jedno vysvetlenie mám. Ak sa k nim personál zariadení CR správa tak ako k domácim klientom, niet sa čo čudovať. Konkrétny príklad: cesta autobusom do Chorvátska a späť. Cestou tam si urobíme obchádzku cez Veľký Meder, aby sme si vyzdvihli sprievodcu. Na ceste späť nás vodiči nechajú takmer hodinu čakať, pretože si chcú zameniť valuty, no zmenáreň ešte neotvorila. Bez slovka vysvetlenia či ospravedlnenia. Potom ešte hodinu čakáme pred hypermarketom, kde nakupuje istá pani - je to pracovníčka CK alebo rodinná príslušníčka sprievodcu? - opäť bez ospravedlnenia. A na záver sa časť cestujúcich, ktorí si zaplatili dopravu až domov, dozvedela, že ich zoberú len po Nitru. A basta. Si zákazník, tak poslúchaj! |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |