Hospodársky denník
USD49,668 Sk
EUR43,658 Sk
CHF28,715 Sk
CZK1,233 Sk
  Streda  27.Septembra 2000

Opäť trenažér pre manažérov

KNO Slovensko organizuje Manažérsky pohár 2000

Spoločnosť KNO Slovensko pripravuje aj tento rok v spolupráci s generálnym partnerom Citibank (Slovakia), a. s., IT partnerom Gratex International, mediálnymi partnermi a partnermi, ktorí poskytnú ceny víťazným tímom, v poradí šiesty ročník súťaže manažérov z celého Slovenska.

Podujatie, ktoré je známe pod názvom Manažérsky pohár, si podľa projektovej manažérky spoločnosti KNO Slovensko Ing. Jany Korvasovej kladie za cieľ podporiť interaktívnou formou súčasných a budúcich manažérov spoločností, rozvíjať ich manažérske zručnosti a umožniť im živé porovnanie skúseností a schopností s inými spoločnosťami. Zároveň ide o obľúbenú spoločenskú udalosť, ktorá je príležitosťou na budovanie kontaktov a prezentáciu jednotlivých organizácií.

Súťaž o Manažérsky pohár je vlastne špecifickou a netradičnou formou vzdelávania, ktorá je založená na počítačovej simulácii reálneho trhového prostredia. Simuláciu aj tento rok vytvorila holandská spoločnosť MCC International, pričom jej výhradným prevádzkovateľom a licenčným partnerom na Slovensku a v Česku je spoločnosť KNO.

Účastníci súťaže, ktorými sú troj- až päťčlenné tímy z rôznych spoločností, riadia počas jednotlivých kôl fiktívnu spoločnosť. Stávajú sa manažérmi podnikov, ktoré si navzájom konkurujú. Každý tím tvorí svoju vlastnú stratégiu tak, že prijíma všetky potrebné rozhodnutia v oblasti výroby a marketingu, ľudských zdrojov, financií, výskumu a vývoja a prieskumov trhu. Vyhráva tím, ktorý vytvorí najlepšiu stratégiu na danom trhu.

„Pohľad na firmy ako celky, nevyhnutnosť pochopiť a využívať všetky skúsenosti a súvislosti medzi jednotlivými oddeleniami, dôležitosť zvážiť v tíme rozhodnutia z každej strany v časovom strese dáva účastníkom jedinečnú možnosť otestovať a rozvíjať zručnosti komunikácie, tímovej práce, rozhodovania, logického myslenia, predvídavosti, citu pre konkurenciu a časového manažmentu,” dodáva Ing. Jana Korvasová.

Manažérsky pohár 2000 sa uskutoční 16. novembra 2000 v bratislavskom hoteli Holiday Inn. Organizátori plánujú účasť 25 firiem, ktorých zástupcovia budú počas jedného celého dňa riadiť biznis svojich fiktívnych firiem za obdobie päť rokov. V závere súťažného dňa sa uskutoční slávnostné vyhodnotenie za účasti partnerov a pozvaných hostí, kde budú vyhlásené výsledky a víťazný – manažérsky tím roka.

Pri spätnom pohľade na minulých päť ročníkov je zaujímavé, že od roku 1995 sa na súťaži o Manažérsky pohár zo Slovenska zúčastnilo množstvo významných spoločností, medzi nimi napríklad Jacobs Suchard Figaro, Chemes, Ceram ČAB, Forward, Pepsi Cola, Tatra banka, Unilever Slovensko a ďalší. Účastníci najviac ocenili tímovú atmosféru, aspekty súťaživosti, možnosť vyskúšať si stratégie v bezrizikovom prostredí a zlepšenie komunikácie v tímoch.

(hyž)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.