|
|||||||||||||||||
Utorok 2.Januára 2001 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prednosťou kvalita a cenaKeramoprojekt je špičkou v strednej Európe Trenčiansky Keramoprojekt je projektovo-inžinierskou organizáciou, ktorá zabezpečuje inžiniersku činnosť a projektovanie závodov a rôznych stavieb doma i v zahraničí. V súčasnosti sa na Slovensku nezachovalo veľa takých organizácií, ktoré môžu konkurovať zahraničným organizáciám tohto zamerania. Napriek stavbárskej už tri roky trvajúcej kríze, sa im podarilo dosiahnuť dobré výsledky. Významné zákazky v Bratislave im pomohli nielen finančne, ale aj z hľadiska imidžu. Ako zdôraznil generálny riaditeľ Ing. Richard Kerekeš vďaka tomu môžeme hodnotiť rok 2000 ako úspešný. Na trhu je silná konkurencia, ktorá nás motivuje k tomu, aby naše ponuky a projekty mali vysokú kvalitu nielen z hľadiska obsahu a vecnosti, ale aj ceny. Dobrá ponuka umožní investorom, aby si mohli vybrať vhodného stavbárskeho partnera, ktorý premení projekty do reálnej stavby. Trenčianski projektanti dosiahli vysokú úroveň know-how, kolektív projektantov má špičkové skúsenosti a vedie ho skúsený manažment, ktorý má dobre preskúmané nielen slovenské investorské podmienky, ale disponuje aj zahraničnými skúsenosťami. Medzi významné stavby, ktoré sa realizujú podľa ich projektov, patrí predovšetkým budova NBS v Bratislave a v roku 2001 najmä ďalší pripravovaný mestský most v Bratislave, Košická ul. - Petržalka, ktorý pripravujú spolu s Dopravoprojektom. Zahraničné banky, ktoré na výstavbu mosta poskytnú pôžičku na prezentáciách, vysoko oceňovali nielen architektonické a ekonomické hľadiská, ale vyzdvihli aj ekologické prednosti projektu. Postavením nového mosta sa vytvorí lukratívna zóna priamo v centre, na brehu Dunaja, ktorá má šancu stať sa novým spoločensko-kultúrno-obchodným centrom Bratislavy. Čo si dáva kolektív Keramoprojektu do vienka na prahu nového tisícročia? Generálny riaditeľ zdôrazňuje: Máme vari skromné, ale zároveň náročné ciele. Chceme dosiahnuť v roku 2001 minimálne také výsledky, aké sme dosiahli v roku 2000, hoci pozícia na trhu je stále veľmi ťažká, pretože stavbári a investori sú iba pred etapou rozvoja. Chceme sa preto presadiť nielen doma, ale napríklad aj v Saudskej Arábii a v ďalších krajinách. Naším cieľom je dostatok dobre platenej práce pre všetkých našich zamestnancov. Jozef Kunik |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |