Hospodársky denník
USD47,486 Sk
EUR43,599 Sk
CHF28,579 Sk
CZK1,25 Sk
  Piatok  26.Januára 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené, na mnohých miestami dážď, od 1500 m sneženie. Na západe miestami prechodne zmenšená oblačnosť. Najvyššia denná teplota 2 až 6, na západe pri zmenšenej oblačnosti až 8, na horách vo výške 1500 m 2 stupne, južný vietor 2 až 5 m/s. V sobotu bude oblačno, časom až polooblačno, ojedinele slabé zrážky. Zrána hmlisto. Nočná teplota 1 až -3, v horských dolinách okolo -5, denná teplota 2 až 6 stupňov. V nedeľu bude spočiatku oblačno, miestami prehánky, od asi 1000 m snehové. Cez deň od juhu veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach sneženie, v nížinách spočiatku dážď so snehom alebo dážď. Nočná teplota 1 až -3, denná teplota -1 až 3 stupne. Slnko vyjde zajtra o 7.29 a zapadne o 16.41 hod.

Amsterdampolooblačno8
Atényoblačno11
Belehradoblačno15
Berlínpolooblačno4
Bratislavazamračené6
Bruselpolojasno7
Budapešťzamračené8
Bukurešťoblačno6
Frankfurtoblačno5
Helsinkipolojasno3
Istanbuljasno11
Kodaňpolooblačno4
Kyjevzamračené1
Lisabondážď11
Londýnoblačno6
Madriddážď11
Milánopolooblačno10
Moskvapolojasno-5
Oslopolojasno4
Parížoblačno6
Prahaoblačno4
Rímzamračené12
Sofiaoblačno7
Štokholmzamračené3
Varšavazamračené 8 
Viedeňzamračené6
Záhrebzamračené9
Ženevapolooblačno7

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.