|
|||||||||||||||||
Streda 31.Januára 2001 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kľúčom znalostný manažmentV spoločnosti vedomostí prežije len ten, kto dokáže rýchlo získať informácie Svetové hospodárstvo dynamizované globalizáciou prináša pre podnikateľskú a rozhodovaciu sféru nové výzvy už svojou existenciou a tempom hospodárskeho rastu. Spoločnosť nastupujúceho obdobia má prívlastok informačná spoločnosť a spoločnosť vedomostí. Prežije len ten, kto dostatočne rýchlo získa relevantné informácie a transformuje ich do podoby konkrétneho produktu. V tejto spoločnosti tvoria podstatu práve znalosti, ktoré sú základom tvorby nových úžitkových hodnôt. Z toho dôvodu Slovenský komitét pre vedecké riadenie Zväzu slovenských vedecko-technických spoločností a Dom techniky ZSVTS Bratislava, s. r. o., organizujú 23. a 24. mája tohto roku v účelovom zariadení Ministerstva zahraničných vecí SR v Bratislave na Drotárskej ceste XXIII. medzinárodné kolokvium Znalostný manažment Kľúč k úspechu. Ako informoval RNDr. Pavol Klucho zo sekretariátu kolokvia, podujatie sa pripravuje v spolupráci s Ministerstvom hospodárstva SR, Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Slovenskou obchodnou a priemyselnou komorou, Asociáciou zamestnávateľských zväzov a združení SR a Ekonomickou univerzitou v Bratislave a pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. Jeho cieľom je jasne formulovať všetky aspekty znalostného manažmentu (Knowledge Management) ako novej a dynamicky sa rozvíjajúcej disciplíny podnikania, bez ktorej excelentné firmy firmy svetovej triedy, nemôžu existovať. K základným tematickým okruhom kolokvia patria témy Vízia podnikania v znalostnom manažmente (identifikácia budúcich trendov v podnikaní a ich pozitívne a negatívne dôsledky), Stratégia znalostného manažmentu (základné princípy, spôsob organizácie, strategické výhody), Ciele znalostného manažmentu (uplatňovanie v rôznych oblastiach podnikania, dynamizácia činnosti firmy využívaním vedomostí a poznatkov relationship marketing, inovácie atď., transformácia na učiacu sa organizáciu), Metódy znalostného manažmentu (kreatívne, heuristické, exaktné), Prostriedky používané v znalostnom manažmente (informačné technológie, informačné systémy) a Sociálne aspekty znalostného manažmentu. Človek, technické prostriedky, nástroje a metódy, ale aj trendy a vízie v oblasti využívania znalostí budú definované odborníkmi z teórie a najmä praxe. Odborný program podujatia doplnia firemné prezentácie, postery, výstava a spoločenský večer. (do) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |