Hospodársky denník
USD48,416 Sk
EUR42,739 Sk
CHF28,847 Sk
CZK1,328 Sk
  Piatok  28.Decembra 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Buďte v kurze

Isto to dobre viete, že k dokonalému imidžu úspešného človeka patrí aj dokonalý šatník. Preto vedzte,

že rok 2002 bude v znamení pohody, pohodlia, pretože po atentátoch z 11. septembra panuje hlad po rodinnom kozube, domácich posedeniach a útulnej atmosfére, ktorá navodzuje pocit bezpečia. Tak to tvrdia znalci... Štylisti zavetrili a nasali všeobecnú potrebu intimity. Večierky sa presúvajú z barov do intímneho prostredia, najradšej priamo v obydliach hostiteľa. Nový trend sa prejaví aj v obliekaní. Pripravte sa na to, že rušné 90. roky sú za nami. Imidžisti siahli späť do „rokov lásky“ 1969 a vzkriesili ho. Najlepšou farbou na nový začiatok je biela. Čistá, radostná, nedbalá i elegantná.

Nezúfajte však, dôležité je, aby ste sa obliekali podľa vlastnej chuti. V každom prípade nezabudnite, že rozhoduje originalita a osobitosť.

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.