|
|||||||||||||||||
Pondelok 31.Decembra 2001 |
|
|||||||
Následky jedného monopoluTreba už niečo urobiť, aby sa všetci dozvedeli, aké plány telekomunikačný monopol tentoraz spriada. Páni z Telekomunikácií si totiž myslia, že im všetci uveríme, keď nám dvakrát do roka naservírujú svoje rozprávky o zlacňovaní cien. Čo chystajú tentoraz? Najprv nám láskavo zavedú tarifikáciu hovorov po sekundách, aby nám (ne)oznámili zdraženie volaní. Spoliehajú sa totiž, že čím neprehľadnejší je spôsob tarifikácie, tým hlúpejší je zákazník. Navyše nám sekundy v prvej minúte naúčtujú ako celú minútu? Super tarifikácia, pre krátke (a veľmi časté) hovory zvlášť výhodná! Nový systém fakturácie je rovnako spravodlivý ako iné nápady Telekomunikácií. Kým totiž prehodia posledného zákazníka do systému, predchádzajúci už budú platiť nové účty so zvýšenými cenami niekoľko mesiacov. Spravodlivý prístup! Pred polrokom zavedený započítavací impulz bol vraj odôvodnený, pretože spojenie je nákladné. Zaujímavé je, prečo ho teda bolo treba len na pol roka a ešte zaujímavejšie, odkiaľ budú teraz na tento náklad Telekomunikácie zarábať! Že by zo zvýšeného mesačného paušálu? Ten totiž bude stáť vyše 300 korún pre obyčajného človeka. Máme byť skutočne vďační za takú samozrejmosť, ako je 30 voľných minút v rámci paušálu, ktoré mali mať zákazníci už dávno? A podnikatelia, tí predsa nepotrebujú voľné minúty vo svojich zdražených paušáloch, keď sa na nich zarába najlepšie, hlavne, že do vzdialeného zahraničia môžu volať čoraz lacnejšie. A chronicky kritizované INTERNET-ové ceny? Počkajme si na januárové zlacnenie. Z redakčnej pošty (autor neznámy) |
|
||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |