Hospodársky denník
USD47,326 Sk
EUR43,63 Sk
CHF28,429 Sk
CZK1,261 Sk
  Pondelok  12.Februára 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Ďalšia prefabrikovaná skupina

Nepredali zatiaľ ani jeden album, dokonca ešte ani nemajú meno, a už sú slávni. Ich zrod sledovali na televíznych obrazovkách milióny ľudí. Doteraz bezmenná skupina, spájaná s názvom televízneho programu Popstars, je najnovšou senzáciou britskej populárnej hudby.

Šesť týždňov sa britskí diváci vracali k televíznym obrazovkám, aby sledovali „výrobu“ nových popových idolov. Podobne ako v televíznej súťaži Veľký brat vstupovali aj tu diváci prostredníctvom kamier do súkromia budúcich hviezdičiek, poznávali ich slabiny i prednosti, videli ich pri skúške s mikrofónom v ruke i uvoľnené v zákulisí, ich víťazstvá i prehry. V mimoriadne náročnom konkurze z pôvodných 3000 adeptov vo veku 18 - 24 rokov obstálo napokon päť, zárodok novej speváckej skupiny. Obrovský záujem televíznych divákov je už vopred zárukou úspechu. Stávkové kancelárie vypísali kurzy na to, že v marci sa hneď po svojej premiére nová skupina vyšvihne do čela hitparády.

Rozbehnutá mašinéria zábavného priemyslu neponechala nič na náhodu. Šoubiznis tak „vhodí“ na trh ďalší popový prefabrikát. Varovné hlasy, že takáto výroba spevákov v skutočnosti ruinuje hudobnú scénu, nikto nepočúva.

(mb)

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.