|
|||||||||||||||||
Pondelok 12.Februára 2001 |
|
|||||||
Ďalšia prefabrikovaná skupinaNepredali zatiaľ ani jeden album, dokonca ešte ani nemajú meno, a už sú slávni. Ich zrod sledovali na televíznych obrazovkách milióny ľudí. Doteraz bezmenná skupina, spájaná s názvom televízneho programu Popstars, je najnovšou senzáciou britskej populárnej hudby. Šesť týždňov sa britskí diváci vracali k televíznym obrazovkám, aby sledovali výrobu nových popových idolov. Podobne ako v televíznej súťaži Veľký brat vstupovali aj tu diváci prostredníctvom kamier do súkromia budúcich hviezdičiek, poznávali ich slabiny i prednosti, videli ich pri skúške s mikrofónom v ruke i uvoľnené v zákulisí, ich víťazstvá i prehry. V mimoriadne náročnom konkurze z pôvodných 3000 adeptov vo veku 18 - 24 rokov obstálo napokon päť, zárodok novej speváckej skupiny. Obrovský záujem televíznych divákov je už vopred zárukou úspechu. Stávkové kancelárie vypísali kurzy na to, že v marci sa hneď po svojej premiére nová skupina vyšvihne do čela hitparády. Rozbehnutá mašinéria zábavného priemyslu neponechala nič na náhodu. Šoubiznis tak vhodí na trh ďalší popový prefabrikát. Varovné hlasy, že takáto výroba spevákov v skutočnosti ruinuje hudobnú scénu, nikto nepočúva. (mb) |
|
||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |