|
|||||||||||||||||
Štvrtok 15.Februára 2001 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Je to príjemný zázrak(Dokončenie zo 14. 2.) Aká je spotreba vozidiel, v ktorých jazdíte vy? - Jazdím trocha razantnejšie a myslím si, že v bežnej praxi je to zbytočné. Rád idem rýchlejšie, ako to mnohokrát predpisy povoľujú. Ale vek ma zmierňuje. V jedna štvorke Fabii som bez problémov držal spotrebu okolo 8,0 litra. Teraz mám turbo verziu Octaviu s benzínovým motorom v prevedení 4x4, a tá mi robí okolo 9,2 litra, ale tam som to dosť preháňal. Pokiaľ ide bezpečnosť škodoviek, budú v tomto roku zmeny? - Neviem si predstaviť, čo by sme tam ešte mohli dať. Pokiaľ ide o Fabiu, tá je v Európe hodnotená ako top bezpečnostný zázrak, pokiaľ ide o ochranu pasažierov. Myslím, že auto je naozaj skvelé. Každý, kto ho dostane do rúk, to ocení. Mali sme možnosť skúsiť si klzké nebezpečné cesty, auto naozaj prekvapilo. Škoda má teda budúcnosť? - Myslím si, že určite áno. Teda i vaša firma má budúcnosť? - Nepochybujem. Ani ja nepochybujem o tom, ale keď dosiahnete v predaji povedzme 60-percentný podiel na trhu, to by bol skvelý výsledok. - Priznám sa, že vo svojej filozofii nestaviam otázku tak. Nevšímam si trhový podiel, to je proste hra na víťazstvo. Je to ako v športe a viete, keď sú priaznivo naklonení zákazníci, tak, samozrejme, máte radosť, keď sa vám darí. Otázka škodovky na Slovensku je v mojom ponímaní postavená trochu ináč. Chcel by som, aby sa zákazníci vrátili ku škodovke opäť. Myslím si, že svojská komunikácia s verejnosťou prináša úspech. Aktivity, ktoré rozvíjame aj s marketingovým partnerom, predovšetkým v oblasti ŠKODA karty, to sú veci, ktoré uľahčujú zákazníkovi život. Škoda má stabilnú cenovú úroveň a ako ojazdené auto sa dobre predáva. Takže si myslím, že v reprodukčnom procese má zákazník naozaj solídne podmienky a my sa chceme zlepšovať ďalej aj v oblasti služieb a najmä servisu. Prechádzame zásadnou zmenou v organizácii našej siete, nepretržitá prevádzka v Bratislave bude zanedlho klasikou, na ktorej budeme stavať ďalšie systémové opatrenia. Kde je vrchol predajcu škodoviek na Slovensku? Je to v spokojnosti či v objeme? Alebo jedno i druhé? - V spokojnosti. Myslím si, že nás začne kopírovať importérska sieť na Slovensku a začne konkurovať kvalitou služieb, potom to budeme mať oveľa ťažšie. Osobne mám názor, že každé jedno percento predaja nad 40 percent je zázrak. Dnes ste v polohe zázraku. - Je to príjemný zázrak. Peter Kasalovský |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |