Hospodársky denník
USD47,799 Sk
EUR43,722 Sk
CHF28,45 Sk
CZK1,264 Sk
  Streda  28.Februára 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno až polojasno. Popoludní od juhozápadu postupne veľká oblačnosť a k večeru na západe miestami sneženie. Najvyššia denná teplota 0 až 4, na juhozápade do 6 stupňov, na Kysuciach, Orave, v Liptove a na Spiši ojedinele slabý celodenný mráz. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo -4 stupňov. Juhovýchodný vietor 3 až 6, na juhozápade 6 až 10, v nárazoch okolo 15 m/s. Na horách južný vietor 15 až 20 m/s.Vo štvrtok bude prevažne veľká oblačnosť a miestami, najmä na severe a východe, občasné sneženie. V nížinách aj dážď so snehom alebo dážď. Nočná teplota 1 až -3 stupne. Denná teplota 1 až 5 stupňov. V piatok prevažne oblačno, miestami najmä na severe prehánky, väčšinou snehové. Nočná teplota 0 až -5 stupňov, v údoliach miestami -6 až -10 stupňov. Denná teplota 1 až 5 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 6.36 a zapadne o 17.33 hod.

Amsterdamdážď3
Atényoblačno15
Belehradoblačno1
Berlínzamračené2
Bratislavaoblačno3
Bruseloblačno5
Budapešťzamračené2
Bukurešťpolojasno1
Frankfurtzamračené7
Helsinkipolojasno-9
Istanbulpolooblačno10
Kodaňdážď1
Lisabonjasno12
Londýndážď4
Madridjasno8
Milánodážď6
Moskvasneženie-7
Oslojasno-8
Parížjasno5
Prahapolojasno2
Rímdážď10
Sofiajasno6
Štokholmsneženie-5
Varšavajasno1
Viedeňjasno2
Záhrebsneženie1
Ženevajasno5

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.