Hospodársky denník
USD47,533 Sk
EUR43,773 Sk
CHF28,419 Sk
CZK1,263 Sk
  Štvrtok  1.Marca 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude spočiatku veľká oblačnosť až zamračené a hlavne vo východnej polovici územia sneženie, v nížinách dážď alebo dážď so snehom, miestami mrznúci. V priebehu dňa od západu zmenšovanie oblačnosti a zrážky len ojedinele. Najvyššia denná teplota 1 až 5, v južných okresoch 6 až 10 stupňov. Juhovýchodný vietor 3 až 7 m/s v priebehu dňa zoslabne. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo -1 stupeň. V piatok bude polojasno až oblačno a miestami prehánky, na horách snehové. Nočná teplota 1 až -3, v dolinách a kotlinách okolo -6 stupňov, denná teplota 3 až 8 stupňov, na Orave, v Liptove a na Spiši slabo nad nulou. V sobotu bude veľká oblačnosť až zamračené a na väčšine územia dážď, od výšky 700 m sneženie. Nočná teplota 3 až -1, v údoliach miestami -3 stupne, denná teplota 3 až 7, na severe miestami okolo 1 stupeň. Slnko vyjde zajtra o 6.34 a zapadne o 17.35 hod.

Amsterdamzamračené4
Aténydážď13
Belehraddážď4
Berlínpolooblačno4
Bratislavaoblačno7
Bruseloblačno4
Budapešťoblačno7
Bukurešťoblačno4
Frankfurtdážď4
Helsinkizamračené-4
Istanbuloblačno13
Kodaňdážď2
Lisabondážď13
Londýnoblačno5
Madriddážď6
Milánooblačno6
Moskvajasno-6
Oslooblačno-6
Paríždážď2
Prahazamračené4
Rímpolooblačno10
Sofiapolooblačno0
Štokholmzamračené-6
Varšavaoblačno5
Viedeňoblačno7
Záhreboblačno7
Ženevapolooblačno4

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.