Hospodársky denník
USD47,374 Sk
EUR43,7 Sk
CHF28,414 Sk
CZK1,261 Sk
  Streda  14.Marca 2001

Model nezaberie, zmenia ho

Móda Maja z Čadce otvára nové predajne

Aj keď väčšina obchodných partnerov, s ktorými firma Móda Maja z Čadce spolupracuje, sa na vlaňajší rok sťažovala, podľa majiteľky a zakladateľky firmy Márie Stančíkovej bol pre ňu rok 2000 rokom ďalšieho rastu. K tomu však dodáva, že rast nebol taký, ako by si to za vynaložené úsilie zaslúžili. Dosiahnutý finančný efekt stál 60-členný kolektív viac práce a úsilia, ako to bolo v predchádzajúcich rokoch. Ročne pripravia okolo 160 rôznych modelov - plášťov, kabátov, kostýmčekov, spoločenských šiat i ľahkého letného oblečenia. Podľa M. Stančíkovej tajomstvo jej úspechu je aj v tom, že okamžite reaguje na to, čo sa zákazníkom páči a čo nie. „Ak sa nejaký model neujme, som schopná ho v priebehu dňa zmeniť,“ vysvetľuje. Odevy s visačkou Móda Maja sa predávajú v predajniach po celom Slovensku a už piaty rok sa udomácňujú aj v Českej republike. Zaujímavé je, že napriek pomerne vysokým nákladom, aké predstavuje prevádzkovanie vlastných predajní, po Čadci, Ružomberku a Žiline otvorili tento mesiac aj predajňu v Banskej Bystrici. Mária Stančíková to má iste dobre spočítané, veď hovorí, že asi 40 až 50 % všetkej produkcie predávajú práve prostredníctvom vlastných firemných predajní.

Zuzana Krútka

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.