Hospodársky denník
USD48,065 Sk
EUR43,722 Sk
CHF28,406 Sk
CZK1,265 Sk
  Piatok  16.Marca 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude prevažne oblačno a ojedinele slabé zrážky. Najvyššia denná teplota 7 až 11, na západnom Slovensku miestami okolo 13 stupňov, na horách vo výške 1500 m okolo nuly. Slabý vietor.

V sobotu bude polooblačno, na západe a na severe časom až oblačno. Nočná teplota 5 až 1, denná teplota 9 až 13, na juhu miestami okolo 15 stupňov. V nedeľu bude prevažne veľká oblačnosť a na mnohých miestach občasný dážď, od 1800 m sneženie. Nočná teplota 6 až 2, denná teplota 7 až 12 stupňov.

Slnko vyjde zajtra o 6.02 a zapadne o 17.59 hod.

Amsterdam

občasný dážď8

Atény

jasno22

Belehrad

oblačno17

Berlín

oblačno11

Bratislava

oblačno11

Brusel

občasný dážď8

Budapešť

oblačno12

Bukurešť

oblačno17

Frankfurt

oblačno9

Helsinki

oblačno3

Istanbul

oblačno18

Kodaň

oblačno6

Lisabon

polooblačno18

Londýn

občasný dážď11

Madrid

prehánky17

Miláno

polooblačno17

Moskva

oblačno5

Oslo

prehánky2

Paríž

oblačno11

Praha

oblačno8

Rím

prehánky17

Sofia

polooblačno16

Štokholm

oblačno6

Varšava

oblačno8

Viedeň

oblačno13

Záhreb

oblačno13

Ženeva

oblačno13

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.