Hospodársky denník
USD47,244 Sk
EUR43,783 Sk
CHF28,394 Sk
CZK1,262 Sk
  Piatok  2.Marca 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polooblačno až oblačno a ojedinele zrážky. Zrána v údoliach ojedinele hmla. Popoludní od juhu pribúdanie oblačnosti. Najvyššia denná teplota 4 až 8, na severe miestami okolo 2 stupne. Slabý premenlivý vietor, popoludní juhovýchodný až južný vietor 3 až 6 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo -1 stupeň. V sobotu bude veľká oblačnosť až zamračené a na väčšine územia občasný dážď alebo dážď so snehom, ktorý bude lokálne namŕzať, na horách postupne od stredných polôh sneženie. Nočná teplota -1 až -5, v dolinách a kotlinách okolo -7 stupňov, denná teplota 1 až 5 stupňov. V nedeľu premenlivá veľká oblačnosť a miestami prehánky, od stredných polôh snehové. Nočná teplota 2 až -2 stupne, v údoliach aj chladnejšie. Denná teplota 2 až 6, na severe miestami okolo 0 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 6.32 a zapadne o 17.36 hod.

Amsterdamdážď4
Aténypolooblačno16
Belehradoblačno6
Berlínoblačno3
Bratislavaoblačno5
Bruseldážď4
Budapešťoblačno6
Bukurešťpolooblačno3
Frankfurtoblačno4
Helsinkisneženie-4
Istanbuloblačno4
Kodaňoblačno1
Lisabonoblačno13
Londýnoblačno5
Madriddážď8
Milánodážď4
Moskvasneženie-6
Oslooblačno-11
Paríždážď4
Prahaoblačno2
Rímdážď12
Sofiapolooblačno2
Štokholmsneženie-7
Varšavaoblačno2
Viedeňoblačno5
Záhrebdážď4
Ženevaoblačno5

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.