Hospodársky denník
USD48,613 Sk
EUR43,72 Sk
CHF28,484 Sk
CZK1,264 Sk
  Utorok  20.Marca 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude na severe a východe veľká oblačnosť a početné prehánky, na horách snehové. Inde polooblačno až oblačno a prehánky len miestami. Najvyššia denná teplota 7 až 11 stupňov, v severných okresoch okolo 4 stupňov. Na horách ochladenie, vo výške 1500 m klesne teplota na -7 stupňov. Západný až severozápadný vietor 4 až 8 m/s, na horách 13 až 17 m/s, na hrebeňoch Tatier časom víchrica. V stredu bude oblačno, od západu postupne až zamračené a miestami občasné sneženie. Nočná teplota 1 až -3, v dolinách okolo -5 stupňov. Denná teplota 2 až 6 stupňov, na severe a východe miestami aj chladnejšie. Vo štvrtok prevažne veľká oblačnosť a na mnohých miestach sneženie, ktoré cez deň prejde v nížinách do dažďa so snehom alebo dažďa. Nočná teplota 0 až -5, na severe a východe okolo -8 stupňov. Denná teplota 2 až 6, na severe a východe miestami okolo 0 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.54 a zapadne o 18.05 hod.

Amsterdampolooblačno4
Aténypolojasno19
Belehradoblačno11
Berlínoblačno0
Bratislavapolooblačno8
Bruseloblačno4
Budapešťpolojasno9
Bukurešťoblačno16
Frankfurtoblačno5
Helsinkipolojasno-3
Istanbuloblačno19
Kodaňoblačno2
Lisabonpolooblačno16
Londýnoblačno7
Madridpolojasno14
Milánooblačno14
Moskvaoblačno3
Oslojasno-2
Paríždážď10
Prahaoblačno5
Rímjasno18
Sofiaoblačno17
Štokholmjasno0
Varšavaveľká oblačnosť1
Viedeňpolooblačno8
Záhrebdážď10
Ženevaprehánky10

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.