Hospodársky denník
USD48,593 Sk
EUR43,644 Sk
CHF28,477 Sk
CZK1,263 Sk
  Štvrtok  22.Marca 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené a miestami dážď, od 1000 m na strednom a východnom Slovensku zrána prechodne aj v nižších polohách sneženie. Neskôr polojasno až oblačno a zrážky už len ojedinele. Najvyššia denná teplota 5 až 9, v nížinách väčšinou okolo 11 stupňov. Teplota vo výške 1500 m okolo 2 stupne. Slabý premenlivý vietor. V piatok bude premenlivá oblačnosť a miestami prehánky, od 1000 m snehové. Nočná teplota 2 až -2 stupne. Denná teplota 5 až 9, na juhozápade okolo 11 stupňov. V sobotu polojasno až oblačno. Nočná teplota 1 až -3, na juhozápade 3 stupne. Denná teplota 9 až 13, na juhozápade okolo 16 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.50 a zapadne o 18.08 hod.

Amsterdamdážď9
Atényslnečno22
Belehraddážď10
Berlíndážď7
Bratislavadážď6
Bruseldážď9
Budapešťdážď9
Bukurešťzamračené10
Frankfurtdážď11
Helsinkisneženie-1
Istanbulpolojasno20
Kodaňzamračené2
Lisabonpolojasno22
Londýnprehánky8
Madridzamračené17
Milánojasno22
Moskvapolojasno3
Oslojasno2
Paríždážď12
Prahadážď6
Rímpolojasno23
Sofiazamračené12
Štokholmpolojasno3
Varšavazamračené4
Viedeňdážď7
Záhrebdážď9
Ženevaprehánky10

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.