Hospodársky denník
USD49,011 Sk
EUR43,583 Sk
CHF28,503 Sk
CZK1,265 Sk
  Piatok  23.Marca 2001

Z najslovenskejších manažérov

Vzrastom nižší, ale inak nezaplatiteľný obchodník a srdcom veľký Slovák. To je charakteristika šéfa marketingu Zlatým biatecom vlani oceneného topoľčianskeho Topvaru Jozefa Nemca. Tento muž, nech už sa nachádza v Sydney, Bazileji, Štokholme či v Mexiku, popri pravde o firme a jej pive robí v každej sekunde dobré meno aj Slovensku. Toľko príjemnej pravdy o Slovensku nespísali ani všetky slovenské denníky za posledné desaťročie, ktorú vyprodukuje za stretnutie Jozef Nemec. Poznamenal to správca Hospodárskeho klubu P. Kasalovský, keď mu v stredu večer odovzdal miléniovú medailu Zlatý biatec v striebornej verzii za jeho spontánnu lásku k vlasti (a tiež k firme a jej produkcii).

Rovnakú medailu dostala aj Anna Jajcayová, ktorá sa už roky pričiňuje pečenými husami a husacími špecialitami o blaženosť gurmánov (bez rozdielu pohlavia, národnosti, rasy, veku aj politickej príslušnosti). Do jajcayovskej Pivnice u Zlatej husi v Slovenskom Grobe zavítali desiatky prominentov. Mnohí zahraniční spájajú Slovensko práve s tunajšou vynikajúcou kuchyňou, obsluhou a prostredím tohto špecializovaného zariadenia pre gurmánov. Na počudovanie, všetci návštevníci, okrem iných M. Kováč, V. Havel, V. Klaus, M. Zeman, V. Mečiar, R. Johnson, M. Dzurinda..., ktorí sa nachádzajú v niekoľkých kronikách a fotoalbumoch by mohli slúžiť na propagáciu porozumenia, srdečnosti, sviežosti aj pohody.

(Hd, vs)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.