Hospodársky denník
USD48,813 Sk
EUR43,602 Sk
CHF28,441 Sk
CZK1,27 Sk
  Utorok  27.Marca 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude spočiatku polojasno, cez deň časom oblačno a miestami prehánky, od 700 m snehové. Najvyššia denná teplota 6 až 11, na severe a miestami na východe okolo 4 stupne. Severozápadný až severný vietor 4 až 8, na juhozápade a na východe miestami okolo 10 m/s. Teplota vo výške 1500 m okolo -6 stupňov. V stredu bude prevažne polojasno, zrána ojedinele hmla. Nočná teplota 1 až -3, v horských dolinách okolo -5, denná teplota 2 až 7 stupňov. Vo štvrtok bude polojasno, časom až oblačno. Ojedinele slabé zrážky. Nočná teplota 0 až -4, na severnom Slovensku okolo -6, najvyššia denná teplota 5 až 10, na severe okolo 3 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 6.37 a zapadne o 19.16 hod.

Amsterdamoblačno3
Aténypolooblačno20
Belehradprehánky18
Berlínoblačno4
Bratislavaoblačno9
Bruseloblačno3
Budapešťoblačno11
Bukurešťoblačno18
Frankfurtoblačno8
Helsinkisneženie-3
Istanbulpolooblačno24
Kodaňpolojasno4
Lisabonpolojasno16
Londýnprehánky9
Madridslnečno17
Milánoprehánky18
Moskvaoblačno-2
Oslozamračené3
Parížoblačno9
Prahaoblačno5
Rímprehánky17
Sofiaprehánky19
Štokholmpolojasno4
Varšavaoblačno3
Viedeňoblačno10
Záhrebdážď18
Ženevaoblačno11

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.