Hospodársky denník
USD48,6 Sk
EUR43,524 Sk
CHF28,342 Sk
CZK1,275 Sk
  Streda  28.Marca 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno až polojasno, na severovýchode časom oblačno. Najvyššia denná teplota 5 až 10, na Orave, v Liptove a na Spiši okolo 3 stupne. Teplota na horách vo výške 1500 m -3 stupne. Slabý premenlivý, na východe spočiatku severný vietor 3 až 7 m/s. Vo štvrtok v noci malá, cez deň od západu postupne veľká oblačnosť a miestami občasný dážď, od 800 m sneženie. Nočná teplota -1 až -5, v horských dolinách okolo -8 stupňov. Denná teplota 3 až 8 stupňov. V piatok prevažne veľká oblačnosť a na mnohých miestach občasný dážď, od 1400 m sneženie. Nočná teplota 1 až -4, na severnom Slovensku okolo -6 stupňov. Denná teplota 5 až 10, na severe okolo 3 stupne.Slnko vyjde zajtra o 6.35 a zapadne o 19.18 hod.

Amsterdamoblačno10
Aténypolojasno18
Belehraddážď10
Berlínjasno 4
Bratislavapolojasno7
Bruseloblačno6
Budapešťpolooblačno9
Bukurešťdážď9
Frankfurtpolojasno7
Helsinkioblačno-1
Istanbuldážď12
Kodaňjasno4
Lisabonoblačno16
Londýndážď10
Madridzamračené16
Milánodážď12
Moskvajasno -4
Oslosnehové prehánky-1
Parížoblačno9
Prahaoblačno4
Rímzamračené16
Sofiadážď8
Štokholmjasno2
Varšavaoblačno5
Viedeňoblačno8
Záhrebdážď8
Ženevadážď9

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.