Hospodársky denník
USD49,062 Sk
EUR43,599 Sk
CHF28,48 Sk
CZK1,265 Sk
  Štvrtok  29.Marca 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude veľká, miestami prechodne zmenšená oblačnosť. Ojedinele slabé zrážky. Najvyššia denná teplota 5 až 10, na Orave, v Liptove, na Spiši a severe východného Slovenska okolo 3 stupňov. Východný až juhovýchodný vietor 3 až 6, na juhozápade 6 až 10, v nárazoch okolo 15 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo -2 stupne. V piatok bude veľká, cez deň prechodne zmenšená oblačnosť a miestami najmä na východe občasný dážď, od 1700 m sneženie. Nočná teplota 3 až -1, v horských dolinách miestami okolo -3 stupne. Denná teplota 8 až 12, na severe a severovýchode okolo 5 stupňov. V sobotu bude prevažne oblačno a miestami prehánky, od 1200 m snehové. Nočná teplota 4 až 0, na severnom Slovensku lokálne slabý mráz. Denná teplota väčšinou 6 až 11 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 6.33 a zapadne o 19.19 hod.

Amsterdamdážď8
Atényoblačno21
Belehradveľká oblačnosť14
Berlíndážď10
Bratislavaveľká oblačnosť9
Bruseldážď8
Budapešťoblačno11
Bukurešťoblačno8
Frankfurtdážď11
Helsinkijasno2
Istanbuloblačno15
Kodaňdážď4
Lisabonjasno15
Londýnprehánky8
Madridpolooblačno16
Milánoveľká oblačnosť12
Moskvaoblačno-3
Oslozamračené0
Parížprehánky9
Prahazamračené7
Rímpolooblačno17
Sofiadážď11
Štokholmjasno6
Varšavaoblačno5
Viedeňzamračené10
Záhreboblačno14
Ženevadážď8

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.