Hospodársky denník
USD46,853 Sk
EUR43,843 Sk
CHF28,498 Sk
CZK1,261 Sk
  Pondelok  5.Marca 2001

Možnosti pre našich výrobcov

Rozširovanie vlastných obchodných značiek

Ako nám povedal generálny riaditeľ Steve Hammett, spoločnosť Tesco Stores pre novú sezónu pripravila ďalšiu zo svojich vlastných obchodných značiek (private label) - Ellen Wesley. Túto novú značku nesú dámske odevy pre ženu, ktorá hľadá svoj vlastný štýl a dodáva jej imidž samostatnej, nezávislej, moderne zmýšľajúcej ženy. Tesco Stores preferuje rozširovanie vlastných obchodných značiek nielen v sortimente odevov, ale aj módnych doplnkov. A tu niekde väzí aj možnosť využiť výrobnú kapacitu výrobcov odevov a módnych doplnkov na Slovensku. Steve Hammett prezrádza, že prednostné otváranie novej predajnej sezóny na Slovensku nebolo náhodné. Je to logický dôsledok toho, že na vlastných obchodných značkách Ellen Wesley a Daniel Moore sa podieľajú v prevažnej miere slovenskí subdodávatelia, konkrétne Makyta Púchov, Ozeta Trenčín a Slovena Žilina. Ktorí ďalší slovenskí výrobcovia ich budú nasledovať?

Rudolfa Vallová

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.