Hospodársky denník
USD47,094 Sk
EUR43,849 Sk
CHF28,536 Sk
CZK1,257 Sk
  Utorok  6.Marca 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno až polojasno, v horských oblastiach časom oblačno a ojedinele snehové prehánky. Zrána v nižších polohách ojedinele hmla. Najvyššia denná teplota 6 až 10, na Kysuciach, na Orave, v Liptove a na Spiši okolo 4, na horách vo výške 1500 m -3 stupne. Slabý premenlivý, na východe spočiatku severný vietor 4 až 7 m/s. V stredu bude jasno až polojasno, zrána v údoliach miestami hmla. Nočná teplota 3 až -1, v dolinách na severe miestami okolo -3, denná teplota 11 až 15, na severe okolo 7 stupňov. Vo štvrtok bude jasno až polojasno, ráno v údoliach miestami hmla. V priebehu dňa na západe pribúdanie oblačnosti a k večeru časom dážď. Nočná teplota 4 až 0, denná 13 až 17, na severe okolo 9 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 6.22 a zapadne o 17.44 hod.

Amsterdamoblačno7
Aténydážď16
Belehradpolooblačno10
Berlínjasno4
Bratislavamalá oblačnosť7
Bruselpolojasno8
Budapešťjasno8
Bukurešťoblačno9
Frankfurtjasno8
Helsinkisneženie-1
Istanbuldážď13
Kodaňjasno4
Lisabondážď15
Londýndážď10
Madridoblačno16
Milánooblačno12
Moskvajasno-7
Oslozamračené0
Paríždážď8
Prahajasno3
Rímoblačno20
Sofiadážď7
Štokholmdážď so snehom0
Varšavajasno3
Viedeňmalá oblačnosť7
Záhrebpolooblačno8
Ženevaoblačno10

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.