Hospodársky denník
USD47 Sk
EUR43,839 Sk
CHF28,449 Sk
CZK1,263 Sk
  Piatok  9.Marca 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené, miestami, najmä popoludní občasný dážď, na hrebeňoch Tatier sneženie. Najvyššia denná teplota 8 až 12, na juhozápade okolo 14, na horách vo výške 1500 m 4 stupne. Juhovýchodný až južný vietor 3 až 7, na hrebeňoch hôr 10 až 15 m/s, popoludní zoslabne.V sobotu bude veľká oblačnosť a miestami občasný dážď alebo prehánky, vo vysokých horských polohách sneženie. Nočná teplota 6 až 2, denná teplota 8 až 13 stupňov. V nedeľu bude veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach občasný dážď, vo vysokých horských polohách sneženie. Nočná teplota 6 až 2, denná teplota 8 až 12 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 6.16 a zapadne o 17.49 hod.

Amsterdamdážď10
Aténypolooblačno13
Belehraddážď18
Berlíndážď10
Bratislavadážď13
Bruseloblačno10
Budapešťpolooblačno11
Bukurešťoblačno11
Frankfurtdážď10
Helsinkipolooblačno-1
Istanbuloblačno16
Kodaňdážď8
Lisabondážď16
Londýndážď10
Madriddážď13
Milánopolooblačno11
Moskvaoblačno-8
Oslodážď0
Paríždážď11
Prahadážď9
Rímpolooblačno16
Sofiaoblačno10
Štokholmdážď3
Varšavazamračené10
Viedeňoblačno14
Záhrebzamračené17
Ženevadážď10

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.