Hospodársky denník
USD48,204 Sk
EUR43,54 Sk
CHF28,466 Sk
CZK1,258 Sk
  Utorok  10.Apríla 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude oblačno až zamračené a miestami, najmä na strednom a východnom Slovensku, občasný dážď, od 1200 m dážď so snehom alebo sneženie. Najvyššia denná teplota 6 až 10, na severe miestami okolo 2 stupne. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 0 stupňov. Slabý vietor. V stredu bude prevažne oblačno a lokálne prehánky, od asi 1300 m sneženie. Na východe veľká oblačnosť s početnejšími zrážkami. Nočná teplota 5 až 1 stupňov, na severozápade miestami slabý mráz. Najvyššia denná teplota 8 až 12, na severe a východe okolo 5 stupňov. Vo štvrtok bude premenlivá, na juhu zmenšená oblačnosť a miestami, najmä v horských oblastiach, prehánky. Nočná teplota väčšinou 4 až 0, denná teplota 8 až 12, na severe okolo 6 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 6.11 a zapadne o 19.35 hod.

Amsterdamprehánky9
Atényjasno19
Belehraddážď10
Berlíndážď10
Bratislavaoblačno12
Bruseldážď10
Budapešťdážď10
Bukurešťzamračené17
Frankfurtdážď11
Helsinkipolooblačno6
Istanbuldážď16
Kodaňdážď7
Lisabonjasno19
Londýnprehánky12
Madridjasno24
Milánozamračené15
Moskvaoblačno12
Oslodážď6
Paríždážď9
Prahadážď10
Rímoblačno17
Sofiadážď11
Štokholmoblačno10
Varšavadážď7
Viedeňoblačno12
Záhreboblačno12
Ženevadážď10

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.