Hospodársky denník
USD48,829 Sk
EUR43,438 Sk
CHF28,45 Sk
CZK1,249 Sk
  Štvrtok  12.Apríla 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude prevažne veľká oblačnosť a miestami slabý občasný dážď, vo vysokých, na severozápade postupne už od stredných horských polôh sneženie. Popoludní od západu čiastočné zmenšovanie oblačnosti. Najvyššia denná teplota 10 až 15, na severozápade 5 až 8, na horách vo výške 1500 m okolo 0 stupňov. Severozápadný až severný vietor 3 až 7, cez deň na juhozápade a na východe 8 až 12, v nárazoch okolo 15 m/s. V piatok bude premenlivá veľká oblačnosť a na mnohých miestach prehánky, v horských oblastiach snehové. Nočná teplota 3 až -1, v horských dolinách okolo -3, najvyššia denná teplota 6 až 10, na severe miestami okolo 4 stupne. V sobotu bude premenlivá, na juhu časom zmenšená oblačnosť a početné prehánky, aj v nížinách väčšinou snehové. Veterno. Nočná teplota 1 až -3, v horských dolinách okolo -5, denná teplota 4 až 8, na severe okolo 2 stupne. Slnko vyjde zajtra o 6.07 a zapadne o 19.38 hod.

Amsterdamoblačno12
Atényzamračené18
Belehraddážď13
Berlíndážď7
Bratislavaoblačno11
Bruseldážď10
Budapešťoblačno12
Bukurešťpolooblačno16
Frankfurtdážď10
Helsinkidážď6
Istanbulpolooblačno17
Kodaňprehánky7
Lisabonjasno23
Londýndážď11
Madridjasno23
Milánopolojasno17
Moskvadážď14
Oslojasno5
Parížpolojasno14
Prahajasno7
Rímprehánky15
Sofiaprehánky9
Štokholmdážď6
Varšavadážď6
Viedeňoblačno10
Záhrebdážď13
Ženevapolooblačno11

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.