Hospodársky denník
USD49,104 Sk
EUR43,317 Sk
CHF28,456 Sk
CZK1,258 Sk
  Streda  18.Apríla 2001

A čo vedomie?

V čase zimného prebúdzania prírody by sa nám mala z podvedomia vynoriť aj otázka: Čo budeme jesť? Riešenie sa zdá byť jednoduché, veď stačí zájsť do niektorého zo super- či hypermarketov, a potravín, aj tých ponúkaných za výhodnú cenu, je dosť. K nim patria aj „olejové akcie“ a je na nás - spotrebiteľoch, po ktorom oleji siahneme rýchlejšie. Len či sa nám pritom z podvedomia vynorí otázka: Komu dáme peniaze na jarnú sejbu? Koľkí z nás vieme, ako prebieha financovanie úrody od jej založenia, kedy si poľnohospodár musí odložiť časť úrody na sejbu, až po jej zber? Mnoho sa hovorí o podpore kúpy doma vypestovaných či vyrobených výrobkoch, ale predsa osveta chýba. Kto burcuje podvedomie spotrebiteľa, že príroda si práve teraz žiada svoje investície? Bez toho heslo „kupujte slovenské výrobky“ zostáva len prázdnym gestom.

Rudolfa Vallová

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.