Hospodársky denník
USD48,98 Sk
EUR43,286 Sk
CHF28,271 Sk
CZK1,265 Sk
  Piatok  20.Apríla 2001

Pribalená drzosť

Glosuje Eva Sladká

Stáva sa, že za svoje peniaze dostaneme nielen nekvalitnú službu, ale pri reklamácii nám k nej „pribalia“ aj aroganciu či drzosť. Reklamovanie tovaru si u nás vyžaduje pevné nervy a odbúranie vášní - najmä u zákazníka. Bez ohľadu na to, či ide o vyššie sumy alebo koruny. Aj v nie veľmi ekonomicky náročných prípadoch sa náš spotrebiteľ veľmi ťažko dočká ospravedlnenia a o priznaní chyby môže len snívať. Klasickým príkladom môže byť napríklad skúsenosť z Kľúčovej služby PEŤO na Mlynarovičovej ulici v Bratislave. Podľa originálu vyrobili kľúč, ktorý sa síce dal vsunúť do zámky, no odomknúť sa ním už nedalo. Zákazník sa vrátil späť - reklamovať. Pracovníčka v prevádzke odmietla priznať, že ho vôbec videla. Uviedol sumu, ktorú zaplatil a siahol do vrecka po účet. Až vtedy si konečne „spomenula“.

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.