|
|||||||||||||||||
Piatok 20.Apríla 2001 |
Pribalená drzosťGlosuje Eva Sladká Stáva sa, že za svoje peniaze dostaneme nielen nekvalitnú službu, ale pri reklamácii nám k nej pribalia aj aroganciu či drzosť. Reklamovanie tovaru si u nás vyžaduje pevné nervy a odbúranie vášní - najmä u zákazníka. Bez ohľadu na to, či ide o vyššie sumy alebo koruny. Aj v nie veľmi ekonomicky náročných prípadoch sa náš spotrebiteľ veľmi ťažko dočká ospravedlnenia a o priznaní chyby môže len snívať. Klasickým príkladom môže byť napríklad skúsenosť z Kľúčovej služby PEŤO na Mlynarovičovej ulici v Bratislave. Podľa originálu vyrobili kľúč, ktorý sa síce dal vsunúť do zámky, no odomknúť sa ním už nedalo. Zákazník sa vrátil späť - reklamovať. Pracovníčka v prevádzke odmietla priznať, že ho vôbec videla. Uviedol sumu, ktorú zaplatil a siahol do vrecka po účet. Až vtedy si konečne spomenula. |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |