Hospodársky denník
USD48,98 Sk
EUR43,286 Sk
CHF28,271 Sk
CZK1,265 Sk
  Piatok  20.Apríla 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude na západe veľká oblačnosť a miestami slabý občasný dážď, inde oblačno až polojasno. Najvyššia denná teplota 14 až 18, na severe okolo 12 stupňov. Slabý východný vietor. Teplota vo výške 1500 m 4 stupne. V sobotu bude veľká, cez deň na juhu časom zmenšená oblačnosť. Na viacerých miestach občasný dážď, vo vysokých horských polohách sneženie. Nočná teplota väčšinou 6 až 2, denná teplota 13 až 17, na severe okolo 11 stupňov. V nedeľu bude prevažne veľká oblačnosť a početné prehánky alebo občasný dážď. Nočná teplota 6 až 2, denná teplota 12 až 16 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.52 a zapadne o 19.50 hod.

Amsterdamprehánky7
Aténypolooblačno20
Belehradoblačno15
Berlínoblačno7
Bratislavaoblačno15
Bruselprehánky7
Budapešťdážď14
Bukurešťpolooblačno12
Frankfurtdážď7
Helsinkidážď4
Istanbulpolooblačno15
Kodaňoblačno5
Lisabonpolooblačno19
Londýnoblačno7
Madridoblačno14
Milánooblačno13
Moskvaoblačno13
Oslooblačno2
Parížprehánky7
Prahaprehánky8
Rímprehánky15
Sofiapolooblačno13
Štokholmoblačno5
Varšavadážď10
Viedeňoblačno14
Záhreboblačno15
Ženevadážď8

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.