|
|||||||||||||||||
Streda 25.Apríla 2001 |
Zlatá rybkaMáte zmysel pre hru a neprekáža vám, ak stratíte menšiu sumu v porovnaní s tým, čo môžete vyhrať? Na ľudí s takýmito črtami sa orientuje MediaX svojím podnikateľským projektom Zlatá rybka. Ide o výber tovarov z katalógu, ponuka je bohatá - od hriankovačov cez televízory, počítače, práčky a zájazdy až po motocykle a autá. Od klasického objednávkového katalógu sa líši tým, že uvádza dve orientačné ceny. Jedna je maloobchodná, ďalšia je vyvolávacia, teda najnižšia možná a predstavuje asi pätinu maloobchodnej ceny. Katalóg uvádza aj výšku účastníckeho poplatku - od 99 Sk pri tovaroch v hodnote do 10-tisíc Sk až po 399 či 499 Sk pri autách - a to, koľko najlepších ponúk bude akceptovaných. Zaplatíte poplatok a potom čakáte, či ste sa svojou ponukou trafil. Zdena Mešťanová |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |