Hospodársky denník
USD48,37 Sk
EUR43,395 Sk
CHF28,42 Sk
CZK1,259 Sk
  Streda  25.Apríla 2001

Zlatá rybka

Máte zmysel pre hru a neprekáža vám, ak stratíte menšiu sumu v porovnaní s tým, čo môžete vyhrať? Na ľudí s takýmito črtami sa orientuje MediaX svojím podnikateľským projektom Zlatá rybka. Ide o výber tovarov z katalógu, ponuka je bohatá - od hriankovačov cez televízory, počítače, práčky a zájazdy až po motocykle a autá. Od klasického objednávkového katalógu sa líši tým, že uvádza dve orientačné ceny. Jedna je maloobchodná, ďalšia je „vyvolávacia“, teda najnižšia možná a predstavuje asi pätinu maloobchodnej ceny. Katalóg uvádza aj výšku účastníckeho poplatku - od 99 Sk pri tovaroch v hodnote do 10-tisíc Sk až po 399 či 499 Sk pri autách - a to, koľko najlepších ponúk bude akceptovaných. Zaplatíte poplatok a potom čakáte, či ste sa svojou ponukou „trafil“.

Zdena Mešťanová

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.