Hospodársky denník
USD48,37 Sk
EUR43,395 Sk
CHF28,42 Sk
CZK1,259 Sk
  Streda  25.Apríla 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polojasno, v priebehu dňa v západnej polovici územia postupne pribúdanie oblačnosti. Najvyššia denná teplota 14 až 18 stupňov, na juhozápade okolo 20 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m sa zvýši na 7 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 3 až 6 m/s, v Podunajskej nížine v popoludňajších hodinách miestami okolo 10 m/s.Vo štvrtok bude oblačno a na viacerých miestach občasný dážď alebo prehánky, ojedinele búrky. Cez deň polooblačno, časom až oblačno a ojedinele zrážky najmä na východe. Najnižšia nočná teplota 9 až 4 stupne. Najvyššia denná teplota 15 až 19, na severe okolo 13 stupňov. V piatok jasno až polooblačno. Najnižšia nočná teplota 8 až 4 stupne. Najvyššia denná teplota 17 až 21, na severe miestami okolo 14 st. Slnko vyjde zajtra o 5.43 a zapadne o 19.57 hod.

Amsterdamdážď11
Atényjasno22
Belehradjasno19
Berlíndážď14
Bratislavapolojasno20
Bruseldážď11
Budapešťpolooblačno20
Bukurešťpolooblačno19
Frankfurtdážď16
Helsinkizamračené11
Istanbuljasno20
Kodaňpolooblačno9
Lisabonjasno18
Londýnprehánky11
Madridjasno21
Milánodážď16
Moskvapolooblačno20
Oslozamračené10
Paríždážď11
Prahaprehánky16
Rímdážď15
Sofiajasno17
Štokholmzamračené8
Varšavapolojasno15
Viedeňpolojasno21
Záhreboblačno18
Ženevadážď10

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.