Hospodársky denník
USD49,724 Sk
EUR43,61 Sk
CHF28,579 Sk
CZK1,264 Sk
  Utorok  3.Apríla 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno až polojasno. Ráno ojedinele hmla. Najvyššia denná teplota 16 až 20 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 7 stupňov. Slabý južný vietor.V stredu bude polooblačno, na severe časom až oblačno a miestami prehánky, ojedinele aj búrky. Najnižšia nočná teplota 6 až 2 stupne. Najvyššia denná teplota 14 až 18, na juhu okolo 20 stupňov. Vo štvrtok prevažne oblačno a početné prehánky, ojedinele aj búrky. Najnižšia nočná teplota 7 až 3 stupne. Najvyššia denná teplota 14 až 18, na juhu stredného a východného Slovenska okolo 20 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 6.25 a zapadne o 19.25 hod.

Amsterdamoblačno13
Atényoblačno16
Belehradpolooblačno19
Berlínprehánky15
Bratislavapolooblačno19
Bruseloblačno13
Budapešťpolooblačno19
Bukurešťpolooblačno12
Frankfurtdážď16
Helsinkidážď5
Istanbulpolooblačno13
Kodaňdážď11
Lisabonoblačno19
Londýnoblačno15
Madridpolooblačno18
Milánopolooblačno21
Moskvapolooblačno11
Oslodážď6
Parížoblačno16
Prahaprehánky16
Rímpolooblačno21
Sofiapolooblačno10
Štokholmdážď11
Varšavapolooblačno16
Viedeňpolooblačno19
Záhrebpolooblačno20
Ženevaoblačno15

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.