|
|||||||||||||||||
Štvrtok 5.Apríla 2001 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stúpa počet pripojených EurópanovPočet Európanov, pripojených na internet, sa za posledných deväť mesiacov zvýšil rovnako ako čas, ktorý strávili surfovaním po celosvetovej sieti. Ako ďalej vyplýva z výsledkov výskumu spoločnosti Jupiter MMXI, najviac - až o 226 % - sa čas, strávený on-line, za posledných deväť mesiacov zvýšil v Nemecku. Za ním nasledujú Francúzsko s 225-percentným nárastom a Veľká Británia (94 %). Priemerný čas, strávený na internete, prislúchajúci unikátnemu návštevníkovi na jeden mesiac je tiež najvyšší v Nemecku (vyše 13 hodín). Rebríček pokračuje Španielskom (vyše 9 hodín) a Nórskom (9 hodín). Štatistiku uzatvára Taliansko s ôsmimi hodinami na jedného návštevníka za mesiac. Obľúbenými webstránkami Európanov nie sú len portály a stránky poskytovateľov internetových služieb. Takmer 60 % surferov, ktorí sa pripájajú z domácností, vo februári 2001 navštívilo stránky zábavného charakteru, okrem iných Windowsmedia.com, RTL.de a MP3.com. Populárne s dosahom 46 % sú on-line destinácie internetových obchodov ako Amazon.com, Bol.de a CDNOW.com. Európania si podľa expertov zvykajú aj na internetovú manipuláciu so svojimi peniazmi. Finančné stránky ako Lloydstsb.com, EGG.com a Comdirect.de vo februári navštívilo 36 % európskej populácie. (TASR) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |