Hospodársky denník
USD48,57 Sk
EUR43,56 Sk
CHF28,584 Sk
CZK1,259 Sk
  Štvrtok  5.Apríla 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude oblačno až zamračené a na väčšine územia prehánky alebo občasný dážď, ojedinele búrky. Vo východnej polovici územia spočiatku polojasno. Najvyššia denná teplota 11 až 15, vo východnej polovici územia 16 až 20, na Orave a Kysuciach okolo 8 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 5 stupňov. Severozápadný vietor 3 až 7, na juhozápade 7 až 11, v nárazoch do 20 m/s, na východe spočiatku slabý južný vietor.V piatok bude v noci polooblačno, cez deň od západu ďalšie pribúdanie oblačnosti a k večeru miestami občasný dážď. Nočná teplota 5 až 1 stupeň, v horských dolinách miestami slabý mráz. Denná teplota 11 až 15 stupňov. V sobotu bude veľká, popoludní na západe postupne zmenšená oblačnosť. Na mnohých miestach občasný dážď, od asi 1600 m sneženie. Nočná teplota 6 až 2 stupne. Denná teplota 11 až 15 stupňov, na severe miestami aj chladnejšie.Slnko vyjde zajtra o 6.21 a zapadne o 19.28 hod.

Amsterdamdážď10
Atényjasno18
Belehradoblačno18
Berlínoblačno17
Bratislavaveľká oblačnosť16
Bruseldážď11
Budapešťzamračené16
Bukurešťjasno16
Frankfurtdážď12
Helsinkidážď8
Istanbuljasno12
Kodaňoblačno10
Lisabonjasno18
Londýndážď11
Madridoblačno18
Milánooblačno15
Moskvapolooblačno13
Oslodážď7
Parížprehánky13
Prahadážď8
Rímpolooblačno16
Sofiapolooblačno15
Štokholmdážď8
Varšavazamračené13
Viedeňoblačno17
Záhrebdážď17
Ženevapolooblačno15

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.