Hospodársky denník
USD48,346 Sk
EUR43,538 Sk
CHF28,483 Sk
CZK1,257 Sk
  Pondelok  9.Apríla 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Vinovatá je obyčajná fľaša

Išlo o poškodenie dobrého mena?

V uplynulých dňoch sa rozpútala vojna medzi pivovarníkmi. Jablkom sváru bola celkom obyčajná fľaša. Typizovaná NRW z nemeckej plniacej linky, ktorú má nainštalovanú pivovar Zlatý Bažant v Hurbanove aj topoľčiansky Topvar. A práve tohto jediného slovenského producenta piva obvinili kolegovia z Heinekenu , že sa v obchodnej sieti objavilo pivo z topoľčianskeho pivovaru s logom značky Zlatý Bažant na zelených fľašiach, ktoré sú vlastníctvom spoločnosti Heineken Slovensko. Prax však potvrdzuje, že v obchodoch nie sú prepravky na odovzdávanie prázdnych fliaš rozdelené podľa značky jednotlivých pivovarov. Pritom originálna fľaša Zlatý Bažant je vzhľadom na svoje parametre zhodná s už spomínanou typizovanou fľašou NRW. A tak nie je vôbec výnimočné, že topoľčiansky pivovar dostane od obchodu pri výkupe do svojich prepraviek okrem fliaš NRW

aj fľaše s logom Zlatý Bažant. Rovnakú skúsenosť majú aj hurbanovskí pivovarníci. V prepravkách dostávajú fľaše, ktoré nepatria značkám z ich portfólia.

Problém zameniteľných fliaš je teda problémom všetkých pivovarov, a tak túto situáciu budú musieť riešiť aj na Slovenskom združení výrobcov piva a sladu. Ukázalo sa, že obvinenia smerované na topoľčiansky Topvar stoja na vratkých nohách. A tak sa natíska otázka, komu poškodenie dobrého mena tohto slovenského výrobcu prospelo?!

(buj)

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.