Hospodársky denník
USD48,983 Sk
EUR43,269 Sk
CHF28,116 Sk
CZK1,256 Sk
  Štvrtok  10.Mája 2001

Študenti o nehnuteľnostiach

Cieľom konferencie je analýza ponuky trhu

Pod názvom MIS 2001 sa dnes v Banskej Bystrici koná medzinárodná konferencia, ktorú organizujú po štvrtý raz študenti 4. ročníka Ekonomickej fakulty, UMB, odboru marketing a manažment. Podľa organizátorov ide vôbec aj o prvú medzinárodnú študentskú telekonferenciu v krajinách strednej Európy, ktorú pripravili za podpory Slovenských telekomunikácií. Cieľom konferencie je konfrontácia trhu doma a v Česku a jeho ďalší vývoj v porovnaní s 15 krajinami EÚ v súvislosti s potenciálnym vstupom Slovenska do Európskej únie. Marketingový výskum definoval zákazníka, ktorý nehnuteľnosti nakupuje a klienta, ktorý si ich prenajíma. Napríklad len Národná asociácia realitných kancelárií SR združuje dnes 80 členov. Výskum zohľadnil kancelárie podľa sprostredkovania kúpy a predaja nehnuteľností, prenájmu, poradenstva, právneho servisu. Hodnotil aj koľko percent tvoria záujemcovia z miest, vidieka, z cudziny, ceny bytov, domov, vek klientov, ale i spôsob financovania (napríklad cez hypotéku, úvery, hotovosť). K mediálnym partnerom patrí aj Hospodársky denník.

Ema Sadloňová

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.