|
|||||||||||||||||
Štvrtok 10.Mája 2001 |
Kritériá na manažéra v praxiMarketingová stratégia firmy holdingového typu Začiatkom februára Nadácia Slovak Gold slávnostne udelila ocenenie Slovak Gold 2000 za publikačnú činnosť autorovi monografie Marketingová stratégia firmy holdingového typu doc. PhDr. Ing. Štefanovi Kassayovi, CSc. Tetralógia prichádza na slovenský trh odbornej ekonomickej literatúry pod názvom Marketingová stratégia firmy holdingového typu I. až IV. Autor (Štefan Kassay, vydavateľstvo Strateg) sa v monografii pokúsil priblížiť možné princípy orientované na zvyšovanie ekonomických výkonov slovenských podnikov. V monografii uvedené metódy aplikoval na konkrétnom objekte - korporácii I. D. C. Holding, a. s. Osobitný význam publikácie je v symbióze praktických skúseností výrobno-obchodnej firmy so spracovaním moderného technologického riadenia veľkých systémov. Pôvodne bola zamýšľaná kniha Marketingová stratégia firmy holdingového typu koncipovaná ako trilógia, ktorá by pomohla riešeniu zásadných problémov rozvoja korporácie. Avšak požiadavky na manažéra v praxi, ktorý sa súčasne venuje aj pedagogickej a vedeckovýskumnej činnosti, predostierajú nové výzvy a ponúkajú nové príležitosti. Na jednej strane je tu potreba riešiť súčasné, ale i strategické problémy firmy. Na druhej strane je žiaduce získané poznatky zovšeobecniť a sprístupniť ich nastupujúcej generácii manažérov, poslucháčom vysokých škôl a univerzít. Postupne sa výrazne vykryštalizovala naliehavá potreba na živom príklade ukázať, ako je možné uznávané svetové trendy korporačného rozvoja zaviesť do podnikovej praxe. Práve z toho dôvodu sa autor rozhodol trilógiu doplniť o novú dimenziu teoretického bádania, o verifikáciu praktických aplikácií uplatnených v konkrétnej firme. Preto štvrtá časť knihy podrobne skúma metodiky, postupy, spôsoby zavádzania moderných, svetových tendencií korporačného rozvoja v známej potravinárskej jednotke I. C. D. Holding, a. s. Margaréta Víghová |
|
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |